Kulturistika 26. 06. 2019

Tréning legendy XXXI. – Kevin Levrone a tréning paží

ikonka
Medzi najpopulárnejších profesionálnych kulturistov všetkých čias sa zaradil aj Kevin Levrone. Napriek tomu, že sa nikdy nestal víťazom Mr. Olympia, pravidelne svojou formou ohromoval a bol veľkou konkurenciou šampiónov. V tomto článku sa pozrieme na to, ako trénoval svoje ruky.

Rodák z amerického Baltimoreu trénoval svalové partia dvakrát týždenne. Ruky precvičil v rovnaký deň po tréningu chrbta, ktorý bol v štvrtý a siedmy deň jeho týždenného splitu.

S výberom cvikov príliš nevymýšľal a stavil na klasiku. Najskôr dal prednosť tricepsom, ktoré precvičil so štyrmi cvikmi, ktoré robil v štyroch sériách po šesť až osem opakovaní. Rovnaké čísla následne dodržiaval aj pri cvičení bicepsov.

Levrone pri tréningu využíval ťažké váhy, ale snažil sa o korektnú techniku vykonávania cvikov – prvoradé bolo cvičiť technicky správne, hmotnosť na činkách nasledovala v hierarchii priorít až v potom.

V tomto konkrétnom tréningu Levrone precvičil tricepsy s tlakmi s úzkym úchopom, francúzskymi tlakmi, stláčaním kladky s lanovým adaptérom a extenziami jednoručky jednou rukou za hlavou. Pre bicepsy vybral tieto cviky: zdvihy veľkej činky, zdvihy jednoručiek v sede, bicepsové zdvihy na kladke, koncentrované bicepsové zdvihy.

Kevin Levrone: Tricepsy
Cvik Série Opakovania
Tlaky na lavičke s úzkym úchopom 4 6-8
Francúzske tlaky 4 6-8
Stláčanie hornej kladky s lanovým adaptérom 4 6-8
Extenzie jednou rukou za hlavou 4 6-8

Kevin Levrone: Bicepsy
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 4 6-8
Bicepsové zdvihy s jednoručkami v sede 4 6-8
Bicepsové zdvihy na kladke 4 6-8
Koncentrované bicepsové zdvihy 4 6-8


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist