Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Kulturistika 26. 06. 2019

Tréning legendy XXXI. – Kevin Levrone a tréning paží

ikonka
Medzi najpopulárnejších profesionálnych kulturistov všetkých čias sa zaradil aj Kevin Levrone. Napriek tomu, že sa nikdy nestal víťazom Mr. Olympia, pravidelne svojou formou ohromoval a bol veľkou konkurenciou šampiónov. V tomto článku sa pozrieme na to, ako trénoval svoje ruky.

Rodák z amerického Baltimoreu trénoval svalové partia dvakrát týždenne. Ruky precvičil v rovnaký deň po tréningu chrbta, ktorý bol v štvrtý a siedmy deň jeho týždenného splitu.

S výberom cvikov príliš nevymýšľal a stavil na klasiku. Najskôr dal prednosť tricepsom, ktoré precvičil so štyrmi cvikmi, ktoré robil v štyroch sériách po šesť až osem opakovaní. Rovnaké čísla následne dodržiaval aj pri cvičení bicepsov.

Levrone pri tréningu využíval ťažké váhy, ale snažil sa o korektnú techniku vykonávania cvikov – prvoradé bolo cvičiť technicky správne, hmotnosť na činkách nasledovala v hierarchii priorít až v potom.

V tomto konkrétnom tréningu Levrone precvičil tricepsy s tlakmi s úzkym úchopom, francúzskymi tlakmi, stláčaním kladky s lanovým adaptérom a extenziami jednoručky jednou rukou za hlavou. Pre bicepsy vybral tieto cviky: zdvihy veľkej činky, zdvihy jednoručiek v sede, bicepsové zdvihy na kladke, koncentrované bicepsové zdvihy.

Kevin Levrone: Tricepsy
Cvik Série Opakovania
Tlaky na lavičke s úzkym úchopom 4 6-8
Francúzske tlaky 4 6-8
Stláčanie hornej kladky s lanovým adaptérom 4 6-8
Extenzie jednou rukou za hlavou 4 6-8

Kevin Levrone: Bicepsy
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 4 6-8
Bicepsové zdvihy s jednoručkami v sede 4 6-8
Bicepsové zdvihy na kladke 4 6-8
Koncentrované bicepsové zdvihy 4 6-8


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist