Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Suplementy 16. 10. 2019

Doplnky výživy, ktoré podporujú chuť do jedla

ikonka
Je bežné, že v čase chudnutia sa ľudia snažia potláčať chuť do jedla, aby prijímali menej kalórií. Pri naberaní hmoty je však žiaduce kalorický príjem zvýšiť. Nie každý má však dostatočný apetít.

Kým potláčaniu chuti do jedla sa venuje veľká pozornosť, jej podporovanie je v úzadí, hoci ide o problém, ktorému niektorí ľudia reálne čelia. K tomu, aby ste si zvýšili chuť do jedla, vám pomôžu aj nasledujúce doplnky výživy:

1. Rybí olej
Najbežnejším doplnkom výživy z uvedených je práve rybí olej, ktorý je dostupný aj po cenovej stránke. Jeho vplyv na zvyšovanie chuti do jedla podporuje aj vedecká štúdia. Môžete si ho dávať pred raňajkami a okrem vplyvu na jedenie vám podporí aj zdravie, podporuje mozog i srdce.

2. Echinacea
Tento rastlinný extrakt sa primárne využíva na podporu imunitného systému a ako prevencie prechladnutia, ale je aj základnou zložkou mnohých doplnkov výživy podporujúcich chuť do jedla. Rýchlo sa vstrebáva a funguje pomerne rýchlo.

3. Prunus domestica
Pod týmto názvom sa skrýva slivka. Extrakt z tohto ovocia sa pridáva do rôznych doplnkov výživy podporujúcich chuť do jedla a väčšinou sa v zložení ingrediencií uvádza pod svojím latinským názvom. Obsahuje hormón, ktorý je podobný k hormónu stimulujúcemu apetít v tele, ktorý poznáme ako grelín. Okrem toho podporuje aj riadnu činnosť čriev.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist