Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Výživa 05. 11. 2019

Zvýšte kvalitu svojej stravy týmito jedlami. Budete sa cítiť lepšie

ikonka
Je to trpká pravda – väčšina ľudí v súčasnosti nemá ani len predstavu o tom, ako dobre sa ich telo môže cítiť. Stačí sa pritom len pravidelne hýbať a prijímať vo svojej strave kvalitu a nie kvantitu.

Mnoho ľudí v súčasnosti prijíma veľkú kvantitu jedál, ktoré telo nedodávajú veľa cenných živín. Malo by to byť pritom naopak – mali by ste jest pomenej, ale prijímať väčšiu kvalitu. Kvalitnejšie jedlá majú viac živín, ktoré podporia vaše fyzické i mentálne zdravie.

Ak sa chcete cítiť dobre a ak chcete vyzerať dobre, tak by ste sa tak mali k svojmu telu aj správať. Mali by ste klásť dôraz na to, čo prijímate. Mali by ste sa vzdať spracovaných a nekvalitných jedál. Namiesto nich investujte svoj čas a peniaze do prípravy výživných pokrmov z kvalitných surovín.

Článok pokračuje pod reklamou


Ak budete v strave len z 90 % uprednostňovať prirodzené ingrediencie, budete sa po pár týždňoch cítiť oveľa lepšie. Ak uprednostníte pred sladenými nápojmi vodu, ak zavrhnete spracované jedlá a cukor, ak zvýšite príjem zeleniny a ovocia, budete mať viac prirodzenej energie a budete sa cítiť lepšie. Budete mať viac energie na cvičenie a aj vaše zdravie bude pevnejšie.

Nižšie vám uvádzame jedlá, ktoré sú kvalitné a ktoré podporia vaše zdravie i fitness ciele. Sú rozdelené podľa troch druhov makroživín.

Kvalitné zdroje bielkovín: vajcia, tvaroch, cottage cheese, grécky jogurt, kuracie prsia bez kože, netučné morčacie mäso, morčacia slanina (vhodnejšia alternatíve bežnej slaniny), filet mignon, krevety, divoký losos, tuniak (aj v konzerve) a iné ryby, šošovica.

Kvalitné zdroje sacharidov: najrôznejšie druhy zeleniny (v diéte sú najlepšie zelené druhy, inak však nič nepokazíte žiadnym druhom zeleniny s obsahom vlákniny), väčšina druhov ovocia (bobuľovité sú najlepšie pre zdravie, banány sú skvelým zdrojom energie), ovsené vločky, ryža (lepšia je hnedá, ale ak naberáte hmotu nie je problémom ani biela), celozrnné pečivo.

Kvalitné zdroje tukov: avokádo, rôzne druhy orechov (mandle, kešu, vlašské, pekanové a pod.), mandľové maslo, prírodné arašidové maslo, rybí olej, extra panenský olivový olej.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist