Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Suplementy 20. 05. 2020

Tri doplnky výživy, ktoré zlepšia zdravie vášho srdca

ikonka
Mnoho doplnkov výživy tvrdí, že zlepšia stav vášho srdca. Väčšina z nich však nie je v tomto smere efektívna. Doteraz práca vedcov viedla ku konštatovaniu, že sú pravdepodobne len tri suplementy, ktoré sú pre srdce skutočne užitočné.

V súčasnosti nie je dostatok dôkazov, že by pre stav vášho srdca boli prospešné vitamíny a minerály. Podľa štúdie vedenej Raiznerom a Cookeom však majú potenciál pomôcť vám tieto tri doplnky výživy:

1. Omega-3 mastné kyseliny
Za tie roky, čo bol účinok omega-3 mastných kyselín na srdce skúmaný, sa potvrdilo, že je skutočne pozitívny. Vedci napríklad zistili, že o 28 percent znižuje riziko infarktu, o 50 percent znižuje pravdepodobnosť úmrtia na následky infarktu a o 17 percent znižuje riziko srdcovocievneho ochorenia. Smrť následkom srdcovocievnych ochorení bola znížená o 19 percent.

2. Koenzým Q10
Viaceré štúdie zistili, že tento doplnok výživy pomáha ľuďom s kognitívnym srdcovým zlyhaním, ktoré sa prejavuje stratou sily srdca. To tak nedokáže pumpovať toľko krvi, ako by malo. Medzi prejavy tohto ochorenia patria: problémy s dýchaním, únava, slabosť, nepravidelný tep, kašeľ, zvýšená frekvencia močenia, strata chuti do jedla, zápcha, bolesť na hrudi, zadržiavanie tekutín, závrate. Koenzým Q10 zvyšuje produkciu ATP a bunkovej energie, vďaka čomu znižuje prejavy symptómov a už po dvoch rokoch užívania dokáže znížiť riziko srdcového kolapsu o 43 percent.

3. Výťažok z červenej fermentovanej ryže
Jedným z popredných rizikových faktorov rozvoja srdcovocievnych problémov je vysoká hladina cholesterolu. Na jeho zníženie nepotrebujete lieky na predpis. Efektívny je aj výťažok z červenej fermentovanej ryže, ktorý obsahuje látku monacolin K. Tá dokáže pri dennom užívaní znížiť hladinu LDL cholesterolu o 15 až 25 percent už do 6 až 8 týždňov. Podobným pomerom dokáže znížiť aj hladinu celkového cholesterolu. Je vhodný najmä pre ľudí s miernym zvýšením cholesterolu.

Letný režim so „zabudnutými“ článkami končí 31. augusta. Potom prídu opäť na rad úplne nové články.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist