Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Rýchle jedlá na raňajky s vysokým obsahom bielkovín

02. 02. 2021
ikonka
Chcete ich prípravou ušetriť čo najviac času, ale nechcete prísť o vzácne bielkoviny? Podporte si rast alebo udržiavanie svalov niektorým z nasledujúcich štyroch jedál, na ktorých prípravu potrebujete minimum času i kuchárskych zručností.

Proteínová ovsená kaša

Dodá vám zhruba 300 kalórií a až 33 gramov bielkovín, 13 gramov tukov a 35 gramov komplexných sacharidov, ktoré vám budú energiu prinášať postupne dlhší čas. Príprava je rýchla a jednoduchá. Do jednej misky dáte polovicu šálky instantných ovsených vločiek, jedna polievková lyžica arašidového masla, 1 čajová lyžička prírodného sladidla, 1 čajová lyžička škorice a polovicu šálky nízkotučného mlieka. Premiešate a dáte na minútu do mikrovlnky. Následne ešte primiešate odmerku srvátkového proteínu s príchuťou, ktorú máte radi.

Grécky jogurt s ovsenými vločkami a ovocím

Grécky jogurt je bohatý na bielkoviny a veľmi dobré sa dá rôznymi spôsobmi kombinovať s inými jedlami. Skombinujte napríklad polovicu šálky gréckeho jogurtu bez cukru s polovicou šálky ovsených vložiek a troškou vanilkového extraktu. Nechajte odležať cez noc v chladničke a ráno pridajte ovocie podľa vlastného výberu (maliny, čučoriedky, jahody, jablká sa môžu hodiť najviac) a jednu odmerku srvátkového proteínu s príchuťou vanilky. Pri 390 kalóriách získate až 48 gramov bielkovín, 40 gramov sacharidov a 2 gramy tukov.

Vajca na tvrdo s Ezekielovym chlebom

Vajcia sú overená raňajková klasika. Uvarte si na tvrdo tri veľké vajcia a pridajte k tomu Ezekielov chlieb s nízkotučným džemom aby ste získali všetko, čo ráno potrebujete. Výsledkom bude príjem 31 gramov bielkovín, 30 gramov sacharidov, 17 gramov tukov a 400 kalórií. A nebojte sa toľko tých žĺtkov!

Článok pokračuje pod reklamou

Zeleninová omeleta

Pri vajciach ešte zostaneme. Toto jedlo je menej kalorické ako to predošlé, ale bielkovín ubudne len málo. Ak nemáte veľa času, urobte si omeletu z troch veľkých vajec a pridajte štvrtinu šálky nastrúhaného tvrdého syra so špenátom, rajčinami, paprikou a cibuľou. Ak si to chcete ešte trochu spestriť, môžete pridať aj hríby. Bielkovín získate 25-27 gramov, tukov okolo 16 gramov a kalórií zhruba 290. Sacharidy sa pohybujú okolo 12 gramov v závislosti od zeleniny.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist