Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Kulturistika 17. 02. 2021

Tréning kulturistu XXXVII. – Sergio Oliva mladší a paže

ikonka
Legendárny Sergio Oliva, ktorý v 60. rokoch minulého storočia vyhral trikrát po sebe prestížnu súťaž Mr. Olympia, sa preslávil aj svojimi veľkými pažami. Jeho syn Sergio sa „potatil“ a tiež sa venuje profesionálnej kulturistike. A jeho paže tiež stoja za povšimnutie.

Práve preto si v dnešnej časti pozrieme, ako rodák z amerického Chicaga, ktorý sa medzičasom už tiež postavil na dosky Olympie, trénuje svoje bicepsy a tricepsy.

Obom menším svalovým partiám venuje pozornosť na konci svojho tréningového týždňa – typicky v sobotu, deň pred voľnou nedeľou. Dovtedy už absolvoval tréningy hrudníka v pondelok, stehien v utorok, chrbta v stredu, brucha a hamstringov vo štvrtok, ramien v piatok.

Tréning paží je pomerne objemný – zahŕňa až 10 cvikov a dokopy 31 sérií. Z nich niektoré sa cvičia do zlyhania. Väčšinou je však rozmedzie opakovaní 10-12, pri tricepsoch aj 10-15. Cviky sú štandardné, pričom využíva voľné váhy, kladku i stroje.

Oliva cvičí ako prvé bicepsy – precvičí ich piatimi cvikmi a 14 sériami. Postupne si prejde bicepsovými zdvihmi s oporou v lakťoch, s jednoručkami v sede, s obojručnou činkou v stoji, kladivovými zdvihmi a na záver sériou bicepsových zdvihov na stroji až do zlyhania.

Aj tricepsy sa dočkajú stimulácie piatimi cvikmi. Na začiatok sú to francúzske tlaky, následne tricepsové kľuky na stroji Hammer Strength, extenzie na hornej kladke spoza hlavy s využitím lana, kickback-y a na záver tri série do zlyhania stláčaní hornej kladky.

Sergio Oliva ml. - Tréning bicepsov a tricepsov
Cvik Série Opakovania
Bicepsové zdvihy s oporou v lakťoch 4 10-12
Bicepsové zdvihy s jednoručkami v sede 3 10-12
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou v stoji 3 10-12
Kladivové zdvihy 3 10-12
Bicepsové zdvihy na stroji 1 do zlyhania
Francúzske tlaky 4 10-12
Tricepsové kľuky na stroji 4 10-12
Tricepsové extenzie na kladke spoza hlavy s lanovým adaptérom 3 10-15
Kickback s jednoručkou 3 10-15
Tricepsové stláčenie hornej kladky 3 do zlyhania


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist