Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

HIIT tréning pre pálenie tukov, ktorý je vhodný aj pre začiatočníkov

25. 03. 2021
ikonka
Vysoko intenzívne intervalové tréningy (HIIT) vám sľubujú veľké výhody – čistú svalovú hmotu, kondíciu na vysokej úrovni a veľké množstvo spálených kalórií. A to všetko za veľmi krátky čas.

Samozrejme, nič nie je zadarmo a ani tieto výsledky nedosiahnete, ak nebudete pripravení tvrdo pracovať. Základom totiž je, že počas pracovných intervalov cvičíte naplno a medzi nimi oddychujete len veľmi krátky čas. Práve vďaka tomu sú tieto tréningy také efektívne.

Často však preto vzbudzujú aj obavy u začiatočníkov. A hoci je pravda, že mnohé pre nich určené nie sú, osobný tréner Luke Zocchi vytvoril pre herca Chrisa Hemswortha taký, ktorý zvládnu aj začiatočníci. Nepotrebujete pritom nič viac, ako pár jednoručiek. Ak ich nemáte, naplňte veľké fľaše vodou alebo dve tašky knihami a poďte cvičiť.

Ako vykonávať tento tréning?

Tréning pozostáva z ôsmich cvikov rozdelených do troch skupín. Každú skupinu vykonáte kruhovo trikrát, pričom medzi cvikmi neodpočívate, len po každom kruhu (po poslednom cviku) si dáte pauzu 15 sekúnd. Ak nie je uvedené inak, každý cvik vykonávate v 10 opakovaniach.

Článok pokračuje pod reklamou

V prvej skupine nájdeme tieto tri cviky: bicyklové skracovačky, thruster s jednoručkami a striedavé príťahy jednoručiek v pozícii kľuky (renegate rows).

Druhá skupina pozostáva tiež z troch cvikov, konkrétne z kľukov, horolezca (mountain climber) a bicepsových zdvihov s jednoručkami.

Tretia skupina sa zameria už na posilnenie stredu tela. Pozostáva z dvoch cvikov – bočná doska na predlaktí (side plank) a doska, pri ktorej meníte pozície rúk (high-to-low plank) – z predlaktí idete do dlaní a naspäť. Prvý cvik vykonávajte 30 sekúnd na každej strane, pri druhom 10-krát zmeňte polohu.

Ako vidíte, tento tréning pozostáva zo základných, viackĺbových cvikov a nezaťažuje tak veľmi vaše kĺby. Dá vám zabrať a pritom ho zmestite aj do hektického dňa.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist