InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning fitness modelky IX. – Alyssa Michelle Agostini

31. marca 2021
Tréning fitness modelky IX. – Alyssa Michelle Agostini
Alyssa Michelle Agostini je jednou zo známych amerických fitness modeliek, ktoré sa zúčastňujú aj profesionálnych súťaží. Okrem toho sa venuje aj osobnému trénovaniu. My sa však teraz zameriame skôr na to, ako trénuje ona samotná.

Alyssa bola aktívnym a športovo založeným dieťaťom. Jej prvý kontakt s fitness svetom prišiel na jar roku 2012, keď mala 23 rokov. Veľmi rýchlo si cvičenie a najmä jeho výsledky obľúbila a zotrvala pri ňom dodnes.

Jej najobľúbenejšou formou kardiovaslulárneho tréningu je tzv. HIIT, čiže vysoko intenzívny intervalový tréning. Pri posilňovaní sa rada venuje splitu, pri ktorom si telo rozdelí na štyri tréningové jednotky – hrudník s tricepsmi, chrbát s bicepsmi, nohy a ramená.

Článok pokračuje pod reklamou


Každý cvik typicky cvičí v troch sériách a počty opakovaní udržiava v relatívne vyššom rozsahu. Podrobnejšie to nájdete v rozpise v tabuľkách nižšie. Trénovať odporúčame split 2+1 (dva dni trénovania, jeden deň oddychu a zopakovať) s dvojdňovým víkendom. Prestávky medzi sériami udržujte na úrovni jednej minúty.

Hrudník a tricepsy
Cvik Série Opakovania
Tlaky na šikmej lavici s jednoručkami 3 15
Strihy na protismerných kladkách zospodu 3 15
Strihy na protismerných kladkách zvrchu 3 15
Superséria:
Kľuky s vyloženými nohami
Kľuky
2 10
Francúzske tlaky 3 12-15
Tricepsové sťahovanie hornej kladky podhmatom jednou rukou 3 15 každou rukou
Tricepsové stláčenie hornej kladky s lanovým adaptérom 3 15
Kľuky na bradlách 3 do zlyhania

Chrbát a bicepsy
Cvik Série Opakovania
Príťahy hornej kladky k hrudníku 3 15, 12, 10
Príťahy spodnej kladky v sede (veslovanie) 3 15, 12, 10
Príťahy veľkej činky (s EZ tyčou) v predklone 3 15
Hyperextenzie 3 15
Zhyby 3 do zlyhania
Bicepsové zdvihy s EZ tyčou a oporou v lakťoch 3 15
Kladivové zdvihy 3 15
Bicepsové zdvihy na spodnej kladke v ľahu 3 do zlyhania

Nohy
Cvik Série Opakovania
Zakopávanie jednou nohou v ľahu 3 20, 15, 10
Predkopávanie 3 20, 15, 10
Drepy 3 15
Výpady v chôdzi 3 dĺžka posilňovne a späť
Drepy na jednej nohe 3 15
Leg Press 3 do zlyhania

Ramená
Cvik Série Opakovania
Tlaky na stroji 3 15, 12, 10
Upažovanie s jednoručkami 3 20, 15, 10
Predpažovanie s jednoručkami 3 20, 15, 10
Zapažovanie na stroji 3 20, 15, 10



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist