Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Tréning kulturistu XXXVIII. – Cedric McMillan a tréning pre objem chrbta a hrudníka

14. 04. 2021
ikonka
Už od malička si predstavoval, že raz bude vyzerať ako superhrdinovia z komiksov. Svoj sen si splnil a dnes je Cedric McMillan jedným z najznámejších kulturistov sveta. Dokonca si vyslúžil prezývku „Čierny Arnold“.

Z hornej časti tela tohto amerického borca je ťažko vypichnúť partiu, ktorej venovať väčšiu pozornosť. Možno by niekto chcel mať jeho mohutné paže či guľaté ramená, no my sa pozrieme na to, čo chce mať rozvinuté každý chlap – hrudník a chrbát.

Tieto dve partie McMillan v tomto tréningovom pláne precvičoval oddelene – v stredu absolvoval tréning chrbta a vo štvrtok tréning hrudníka. V splite ich predbehli ramená v pondelok a predná časť stehien v utorok. V piatok následne cvičil ruky a v sobotu zadnú časť stehien.

Chrbát precvičoval piatimi cvikmi, ktoré vykonával v troch sériách. Zhyby a sťahovanie hornej kladky k hrudníku robil v rozsahu 12-20 opakovaní, veslovanie na spodnej kladke, príťahy veľkej činky v predklone a príťahy hornej kladky v sede jednou rukou precvičil 12 opakovaniami.

Článok pokračuje pod reklamou


Tréning chrbta Cedrica McMillana
Cvik Série Opakovania
Zhyby 3 12-20
Sťahovanie hornej kladky k hrudníku 3 12-20
Príťahy spodnej kladky v sede 3 12
Príťahy veľkej činky v predklone 3 12
Príťahy hornej kladky v sede jednou rukou 3 12

Hrudník nepotreboval toľko stimulu, a tak mu stačili štyri cviky v celkom zaujímavom rozpise. Prvé štyri série patrili peck-decku, ďalšie dve strihom na protismerných kladkách. Oba cviky cvičil v rozsahu 12-20 opakovaní. Následne cvičil rozpažovania na šikmej lavici s 12 opakovaniami v troch sériách a na záver pridal dve série po 20 opakovaní tlakov s veľkou činkou na šikmej lavici.

Tréning hrudníka Cedrica McMillana
Cvik Série Opakovania
Peck-Deck 4 12-20
Strihy na protismerných kladkách 2 12-20
Upažovanie s jednoručkami na šikmej lavici 3 12
Tlaky s veľkou činkou na šikmej lavici 2 20

Letný režim končí 31. augusta. Potom prídu na rad opäť úplne nové, premiérové články.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist