InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning kulturistu XXXVIII. – Cedric McMillan a tréning pre objem chrbta a hrudníka

14. apríla 2021
Tréning kulturistu XXXVIII. – Cedric McMillan a tréning pre objem chrbta a hrudníka
Už od malička si predstavoval, že raz bude vyzerať ako superhrdinovia z komiksov. Svoj sen si splnil a dnes je Cedric McMillan jedným z najznámejších kulturistov sveta. Dokonca si vyslúžil prezývku „Čierny Arnold“.

Z hornej časti tela tohto amerického borca je ťažko vypichnúť partiu, ktorej venovať väčšiu pozornosť. Možno by niekto chcel mať jeho mohutné paže či guľaté ramená, no my sa pozrieme na to, čo chce mať rozvinuté každý chlap – hrudník a chrbát.

Tieto dve partie McMillan v tomto tréningovom pláne precvičoval oddelene – v stredu absolvoval tréning chrbta a vo štvrtok tréning hrudníka. V splite ich predbehli ramená v pondelok a predná časť stehien v utorok. V piatok následne cvičil ruky a v sobotu zadnú časť stehien.

Článok pokračuje pod reklamou


Chrbát precvičoval piatimi cvikmi, ktoré vykonával v troch sériách. Zhyby a sťahovanie hornej kladky k hrudníku robil v rozsahu 12-20 opakovaní, veslovanie na spodnej kladke, príťahy veľkej činky v predklone a príťahy hornej kladky v sede jednou rukou precvičil 12 opakovaniami.

Tréning chrbta Cedrica McMillana
Cvik Série Opakovania
Zhyby 3 12-20
Sťahovanie hornej kladky k hrudníku 3 12-20
Príťahy spodnej kladky v sede 3 12
Príťahy veľkej činky v predklone 3 12
Príťahy hornej kladky v sede jednou rukou 3 12

Hrudník nepotreboval toľko stimulu, a tak mu stačili štyri cviky v celkom zaujímavom rozpise. Prvé štyri série patrili peck-decku, ďalšie dve strihom na protismerných kladkách. Oba cviky cvičil v rozsahu 12-20 opakovaní. Následne cvičil rozpažovania na šikmej lavici s 12 opakovaniami v troch sériách a na záver pridal dve série po 20 opakovaní tlakov s veľkou činkou na šikmej lavici.

Tréning hrudníka Cedrica McMillana
Cvik Série Opakovania
Peck-Deck 4 12-20
Strihy na protismerných kladkách 2 12-20
Upažovanie s jednoručkami na šikmej lavici 3 12
Tlaky s veľkou činkou na šikmej lavici 2 20



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist