InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning fitness modelky X. – Michelle Lewin a jej tréningový týždeň

26. mája 2021
Tréning fitness modelky X. – Michelle Lewin a jej tréningový týždeň
Michelle Lewin je jedno z najznámejších mien vo fitness priemysle súčasnosti a to nie len vďaka fotke na obálke svetoznámeho časopisu Playboy. Pochádza z Venezuely, kde žila v skromných podmienkach. Už v 17 rokoch sa začala venovať cvičeniu, z ktorého sa neskôr stala jej vášeň až posadnutosť.

Z vášne sa stalo profesionálne zamestnanie aj vďaka poctivosti a odhodlaniu, ktoré Michelle do cvičenia investovala. Vyžadovalo si to aj dávku trpezlivosti, no predovšetkým to, že každý týždeň chodila do posilňovne päťkrát. Pre inšpiráciu vám prinášame pohľad na jej celý tréningový týždeň.

Michelle uprednostňuje dvíhanie ľahších činiek a vyššieho počtu opakovaní, aby neriskovala zranenie. Každý deň cvičí niečo iné, aby venovala každej partii dostatočnú pozornosť a rozvinula si celé telo proporcionálne.

Článok pokračuje pod reklamou


Všetko to začína pondelkovým tréningom chrbta s bicepsy, v utorok na to nadviaže tréningom hamstringov a lýtok. Tricepsy a ramená majú svoj priestor v stredu. Vo štvrtok prichádza prvý voľný deň, po ňom tréning nôh. V sobotu precvičí ešte brucho a v nedeľu opäť oddychuje.

Kardiovaskulárny tréning zaraďuje do svojho plánu podľa potreby. Mimoriadne má rada šprinty, ktoré jej pomáhajú so spevňovaním sedacích svalov a zároveň pálením tukov.

Pondelok: Chrbát a bicepsy
Cvik Série Opakovania
Zhyby podhmatom 4 12
Príťahy na spodnej kladke v sede 4 12
Príťahy T-tyče v predklone 4 12
Bicepsové zdvihy s jednoručkami 6 12
Bic. zdvihy s EZ činkou 4 12
Bic. zdvihy na spodnej kladke 4 12

Utorok: Hamstringy a lýtka
Cvik Série Opakovania
Zakopávanie v ľahu 4 12
Zakopávanie v sede 4 12
Mŕtve ťahy 4 12-15
Výpony v sede 8 20
Výpony v stoji 6 20

Streda: Tricepsy a ramená
Cvik Série Opakovania
Extenzie jednoručky za hlavou 6 12
Francúzske tlaky 4 12
Extanzie za hlavou na kladke s lanovým adaptérom 4 12
Armádne tlaky 4 10
Tlaky v stoji s jednoručkami 3 10
Príťahy EZ činky k brade 4 12
Upažovanie s jednoručkami 4 10

Piatok: Nohy
Cvik Série Opakovania
Výpady 4 12
Good Morning 6 20
Leg Press (jednou nohou) 4 15
Drepy 4 12

Sobota: Brucho
Cvik Série Opakovania
Dvíhanie nôh vo vise 4 12
Skracovačky 4 20
Skracovačky na stroji 4 12
Skracovačky na fitlopte 4 12



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist