Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

11 potravín zo supermarketu, ktoré vám pomôžu pri chudnutí

15. 06. 2021
ikonka
Hoci zdravé jedlá, ako ovocie a zeleniny, sú základom zdravej diéty, ktorá vám pomôže schudnúť, nie je praktické mať jedálníček, ktorý neobsahuje nič iné. Dobrou správou je, že v súčasnosti už môžete dostať kúpiť aj balené potraviny, ktoré so svojím zložením urobili pokrok a môžete ich zaradiť do svojej stravy.

Nasledujúce jedlá vám neuškodia po zdravotnej stránke a dokonca vám pomôžu spáliť aj tie posledné nadbytočné kilogramy:

1. Fazuľa v konzerve – sušená fazuľa si vyžaduje viac času na prípravu, ale dobrou správou je, že aj tá konzervovaná obsahuje veľa bielkovín a vlákniny.

2. Kefír – fermentované jedlá, ako je kefír, podporujú činnosť tráviaceho systému. Ďalšími dobrými zdrojmi probiotických jedál sú jogurty, kombuča či kimči.

Článok pokračuje pod reklamou


3. Ryba v konzerve – či už ide o lososa alebo tuniaka, poskytne vám slušnú dávku bielkovín a pritom sa nepotrebujú nijak ďalej spracovávať. Tučné ryby obsahujú aj omega-3 mastné kyseliny.

4. Nesladené mandľové mlieko – má menej kalórií ako kravské mlieko, neobsahuje nasýtené tuky a bonusom je vitamín E.

5. Celozrnné pečivo – v miere neuškodí, ale naopak. Skutočne celozrnné pečivo obsahuje vlákninu a dokáže vám podporiť metabolizmus.

6. Sušené ovocie bez pridaného cukru – pomôže vám v chvíľach, keď budete mať chuť na sladké. Je ľahko skladovateľné a dlho vydrží.

7. Karfiolová ryža – na rozdiel od normálnej ryže nevyzdvihne do výšin hladinu krvného cukru a obsahuje vlákninu, ktorá vás pomôže nasýtiť.

8. Pukance – sú dobrým zdrojom vlákniny, ktorá vás dokáže nasýtiť. Ideálne je pripraviť si ich doma bez pridaného cukru a s minimom tuku.

9. Predpripravený šalát – v obchodoch nájdete zeleninový šalát, ktorý je už pripravený a vám stačí otvoriť balenie, prepláchnuť si ho a zjesť. Tým sa odstraňuje prekážka v podobe potreby pripravovať si ho od základu.

10. Celozrnné krekry – ide o komplexné sacharidy, takže telu trvá dlhšie, kým ich strávi. Môžu byť aj zdrojom vitamínov, minerálov a nenasýtených tukov. Potešia tých, čo majú radi chrumkavé.

11. Nízkotučná zmrzlina – ak potrebujete potešiť chute na sladké, môžete zvoliť nízkotučnú zmrzlinu, ktorej zoznam ingrediencií začína s mliekom, smotanou a vajcami. Býva zdrojom bielkovín a široké spektrum príchutí môže potešiť každého.
Letný režim končí 31. augusta. Potom prídu na rad opäť úplne nové, premiérové články.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist