Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Tréning fitness modelky XI. – Ana Cheri a HIIT tréning na chudnutie

22. 9. 2021
ikonka
Začíname druhú desiatku tréningov populárnych fitness modeliek, ktoré poslúžia ako inšpirácia a nástroj na dosiahnutie vašich cieľov. Dnes príde rad na tréning, ktorý pomôže tým, čo chcú schudnúť a vybudovať si lepšiu kondíciu.

Užitočným nástrojom ako dosiahnuť oba ciele sú vysoko intenzívne intervalové tréningy. Tie typicky striedajú intervaly vysoko intenzívneho cvičenia s oddychovanými intervalmi. Tie môžu byť pasívne, keď sa len predychávate, alebo aktívne, keď pokračujete v pohybe, ale v nízkej intenzite.

A práve ten druhý spôsob bude základom tréningu, ktorý si navrhla i odcvičila Ana Cheri. Tú páni síce môžu poznať z magazínu Playboy, no svoju vášeň vo fitness pretavila aj do veľkej prítomnosti na sociálnych sieťach, kde ju sledujú milióny ľudí, i v tradičných fitness magazínoch. Pochádza z Kalifornie, je vydatá s fitness špecialistom, s ktorým zdieľajú vášeň k cvičeniu.

Poďme však rovno k samotnému tréningu, v ktorom sa budú striedať 30-sekundové intervaly. Vždy po konkrétnom cviku bude nasledovať ľahký beh na mieste, aby ste sa udržali v tempe. Cviky idú od náročnejších po menej náročné – od angličákov, cez drepy s výskokom, jumping jacks a vytáčanie bedier v pozícii dosky až k vysokým kolenám.

Článok pokračuje pod reklamou


Jeden okruh vám bude trvať 5 minút, no absolvujete ho dokopy štyrikrát, takže celý tréning zaberie 20 minút. To podčiarkuje jeho efektívnosť. Ak vám vaša kondičná úroveň neumožní absolvovať štyri okruhy bez prestávky, môžete si dať po každom okruhu minútu pauzu a každým ďalším tréningom ju o trošku skracovať.

Ana Cheri - HIIT tréning
Cvik Trvanie
Angličáky (Burpees) 30 sekúnd
Beh na mieste 30 sekúnd
Drepy s výskokom 30 sekúnd
Beh na mieste 30 sekúnd
I-X poskoky znožmo (Jumping Jack) 30 sekúnd
Beh na mieste 30 sekúnd
Vytáčanie bedier do strán v pozícii dosky (hip twist) 30 sekúnd
Beh na mieste 30 sekúnd
Vysoké kolená 30 sekúnd
Beh na mieste 30 sekúnd
Celý okruh absolvujeme 4-krát.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Sme aj na Instagrame
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist