Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Tréning kulturistu (40. časť) – Maxx Charles a tricepsy

5. 10. 2021
ikonka
Pochádza z Haiti, k cvičeniu sa dostal pod vplyvom filmov Arnolda Schwarzeneggera už v New Yorku a dnes patrí medzi najskúsenejších profesionálnych kulturistov, ktorý si splnil sen o účasti na Mr. Olympia. Reč je o Maxxovi Charlesovi, hrdinovi tejto časti nášho populárneho seriálu.

Charles sa od svojho debutu na Olympii v roku 2015 dostal do pozornosti médií i fanúšikov vďaka svojmu masívnemu rozvoju svalovej hmoty a neúnavnej snahy naďalej sa zlepšovať. Jednou z jeho silných stránok sú paže a práve preto sa dnes pozrieme na to, ako trénuje tricepsy.

Tie trénuje spolu s bicepsmi, typicky na konci svojho týždenného tréningového cyklu. Ten začína v pondelok tréningom sedacích svalov a hamstringov, v utorok prejde na hrudník, v stredu na prednú časť stehien, vo štvrtok na ramená, v piatok na chrbát a v sobotu na spomínané ruky. V nedeľu oddychuje.

Jeho tréningový štýl je trochu neortodoxný, pretože v posilňovni venuje aj tri hodiny času. A hoci uvidíte v počtoch opakovaní vysoké čísla, on v skutočnosti opakovania nepočíta a ide vždy do zlyhania, aby posúval svoje skutočné hranice – tieto počty sú tak len orientačné. So svojím inštinktívnym tréningom sa nebojí ani často meniť cviky.

Článok pokračuje pod reklamou


Predkladaný tréning tricepsov pozostáva z piatich cvikov, ktoré robí v širokom rozsahu sérií – od jednej až po sedem. Obľubuje kladkostroj. S opakovaniami sa drží na úrovni 25-30, resp. 40 až 50 v prípade jednej výnimky. Konkrétne to uvádza tabuľka nižšie:

Maxx Charles - tréning tricepsov
Cvik Série Opakovania
Stláčanie hornej kladky so širším úchopom 5 25-30
Stláčanie hornej kladky s lanovým adaptérom 7 25-30
Francúzske tlaky na spodnej kladke 3 25-30
Kľuky na bradlách (často na stroji) 2 25-30
Kickback na spodnej kladke 1 40-50

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Sme aj na Instagrame
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist