InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning fitness modela XII. - Obi Vincent a ruky

15. decembra 2021
Tréning fitness modela XII. - Obi Vincent a ruky
Obi Vincent mal ako dieťa problémy s nadváhou. Nešportoval a veľa jedol. Ako dvadsiatnik sa však odhodlal k zmene životného štýlu a dnes patrí medzi populárnych fitness modelov zo Spojených štátov amerických.

Jeho tréningovou filozofiou je kombinovať silový a vysoko objemový tréning, hoci niektoré partie mu reagujú lepšie na nižšie objemy (hamstringy, hrudník). Jeho cieľom je cvičiť tak dlho, aby bola daná svalová partia dôkladne vyčerpaná. Každú totiž typicky cvičí raz týždenne.

Dnes sa pozrieme na to, ako trénuje svoje ruky. Tie v tomto konkrétnom splite prichádzajú na rad v štvrtý deň po tom, čo už precvičil chrbát s bruchom, ramená s trpézami a stehná. Kombinuje tréning bicepsov s tricepsami, ktorý prechádza hrudníku a dňu voľna.

Článok pokračuje pod reklamou


Pri tréningu rúk využíva antagonistické kombinácie – supersérie, pri ktorých precvičí biceps a následne bez prestávky triceps, vďaka čomu sa pri cvičení vždy protiľahlý sval naťahuje. Okrem troch supérii cvičí aj jednu trojsériu, ktorá tréning štartuje.

Na úvod urobí štyri trojsérie, v ktorých urobí 12 opakovaní bicepsových zdvihov s EZ tyčou s podhmatom a následne 12 opakovaní rovnakého cviku s nadhmatom. Následne prejde na tricepsové kľuky na bradlách, ktorých urobí tiež 12.

Ďalšie tri supersérie kombinujú tieto cviky: bicepsové zdvihy na šikmej lavici s francúzskymi tlakmi, tlaky na lavičke s úzkym úchopom s kladivovými zdvihmi v stoji a nakoniec bicepsové zdvihy na kladke s lanovým adaptérom s tricepsovým stláčaním hornej kladky. Pri poslednej kombinácii cvičí technickou zhadzovaných sérií, aby zo svalov získal maximum.

Takto vyzerá konkrétny rozpis:

Obi Vincent a tréning rúk
Cvik Série Opakovania
Trojséria:
Bic. zdvihy s EZ tyčou podhmatom
Bic. zdvihy s EZ tyčou nadhmatom
Kľuky na bradlách
4 12
Superséria:
Bicepsové zdvihy na šikmej lavici
Francúzske tlaky
4 12
Superséria:
Tlaky na lavičke s úzkym úchopom
Kladivové zdvihy v stoji
3 12
Superséria:
Bic. zdvihy na kladke s lanovým adaptérom
Stláčanie hornej kladky s lanovým adaptérom
3* 4
* - zhadzované série



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist