InstagramFacebookYoutube
Výživa

Letný tip: Nepodceňte stravovanie pred večerným tréningom

22. 7. 2022
Letný tip: Nepodceňte stravovanie pred večerným tréningom
Počas leta vám každý pracovný deň prinášame krátke tipy, ktorými si môžete zefektívniť svoju tréningovú či výživovú snahu. Čo sme si pre vás pripravili dnes?

Nepodceňte stravovanie pred večerným tréningom

Ak cvičíte neskôr popoludní alebo večer, uistite sa, že hodinu až dve pred začiatkom tréningu zjete aspoň menší pokrm. Zamerať by ste sa mali na to, aby obsahoval sacharidy aj bielkoviny. Sacharidy vám dodajú energiu na tréning a bielkoviny položia základy pre regeneráciu, ktorá je pre akékoľvek fitness pokroky rozhodujúca.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist