Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Motivácia 04. 08. 2019

Ako dobiť svoje baterky?

ikonka
Trocha snahy vám pomôže zbaviť sa únavy nadobro. V dnešnom článku vám poskytneme štyri jednoduché tipy, ktoré vám pomôžu dobiť baterky. Doplňte ich pozitívnym mentálnym prístupom a úspech je zaručený.

1. Správne sa stravujte

Správna výživa nie je základom len pri chudnutí či naberaní čistej svalovej hmoty. Ak chcete mať v priebehu dňa dostatok energie, práve vhodné stravovacie návyky vám k tomu významne pomôžu. Prijímané živiny sú totiž číslom jedna v boji proti únave.

Treba sa uistiť, že máte kvalitné raňajky a cez deň prijímate hlavne jedlá s vysokým obsahom bielkovín, ako mäso, syry, vajcia a celozrnné pečivá. Keď potrebujete desiatu alebo olovrant, zvoľte si ovocie. Neprejedajte sa a jedzte pravidelne.

Článok pokračuje pod reklamou


Mnoho siaha po káve pre obsah kofeínu, no jeho prílišné množstvo môže byť kontraproduktívne. Radšej nezabudnite pravidelne piť vodu a ak potrebujete stimulant, dobre poslúži aj kajenské korenie. Vyhýbať sa treba aj rýchlym cukrom, teda jednoducho sladkostiam.

2. Udržujte sa vo forme cvičením

Pravidelné cvičenie, pri ktorom nejdete až na doraz svojich síl, má blahodarné účinky na vašu kondíciu i energiu. Mnohým ľudom pomáha už len bežná prechádzka, aby znovu obnovili úrovne svojej energie. Často je to lepšie riešenie ako váľanie sa pred televízorom. Aj cez pracovnú pauzu pri sedavom zamestnaní by ste sa mali rozhýbať.

3. Doprajte si dostatok oddychu

Základom každého života, nie len života športovca a kulturistu, je výdatný a kvalitný spánok. Spať by ste mali minimálne sedem hodín, optimálne sedem a pol až osem hodín. Ak mu toľko času nevenujete v noci, cez deň sa oplatí zdriemnuť. Zdriemnuť by ste si mali aj pred nočnou zábavou.

4. Meditujte

Ľubovoľná forma meditácie dokáže byť skutočne dobrým a prirodzeným liečiteľom mysle a potešujúce účinky dosiahnete už len jednoduchým tichým sedením, hlbokým dýchaním a zabudnutím na bežné starosti, ktoré trvá len niekoľko minút. Znovu tak získate energiu a koncentráciu na to, čo potrebujete.

Článok bol pôvodne vydaný: 01.09.2013.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist