Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Výživa 10. 07. 2020

6 jedál, ktoré pomôžu pri chudnutí

ikonka
Mnoho ľudí si myslí, že kľúčom k úspechu pri chudnutí je hladovanie. Ak sa mu však venujete dlho, môže mať nepriaznivé účinky na vaše zdravie. Namiesto toho by ste mali jesť tie správne jedlá v správny čas. Prinášame vám šesť z nich, ktoré vám dodajú energiu a zároveň pomôžu spáliť tuky.

1. VAJCIA
Vajcia sú bohatým zdrojom bielkovín, ktoré sa pomalšie vstrebávajú, vďaka čomu sa budete cítiť zasýtene dlhšiu dobu a prijmete pri ďalšom jedle menej kalórií. Žĺtok tiež obsahuje vitamín B12, ktorý je spojený s procesom chudnutia.

2. MANDLE
Mandle poskytujú množstvo rozmanitých vitamínov, minerálov a iných živín potrebných pre vašu výživu. Má veľa vlákniny a bielkovín, takže hrsť mandlí vám pomôže uspokojiť chute a pomôže kontrolovať váš apetít.

3. JOGURT
Jogurt je dobrým zdrojom bielkovín a prospešných baktérií, ktoré pomáhajú prečisťovať tráviaci trakt a redukujú množstvo tuku absorbované vašim telom.

4. NÍZKOTUČNÝ SYR
Syr je bohatým zdrojom konjugovanej kyseliny linolovej (CLA), ktorá je zdravým tukom zo skupiny omega-6 mastných kyselín. CLA pomáha znižovať telesný tuk a podporuje rast svalov. Pre menší príjem kalórií je dôležité vyberať nízkotučné syry.

5. QUINOA
Quinoa je druh zrna, ktorý obsahuje veľa bielkovín v porovnaní s inými zrnami. Dlhšie vám pomôže vydržať bez hladu a tiež je dobrým zdrojom vlákniny o minerálov, ako sú mangán, fosfor, meď, horčík a zinok.

6. ARAŠÍDOVÉ MASLO
Pre niekoho môže byť alternatívou vítanej maškrty. Obsahuje bielkoviny, vitamíny a minerály. Magnézium podporuje metabolizáciu buniek, ktorá pomáha telu páliť energiu efektívnejšie. Jedla polievková lyžica obsahuje 90 kalórií, a tak to s ním nepreháňajte. Berte ho ako občasnú odmenu za tvrdú snahu.

Článok bol pôvodne vydaný 11.03.2014.

Letný režim so „zabudnutými“ článkami končí 31. augusta. Potom prídu opäť na rad úplne nové články.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist