InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Pozrite sa, ako vyzerá život fitness modelky

23. júla 2022
Pozrite sa, ako vyzerá život fitness modelky
Súťaživé, sebavedomé, disciplinované. Sú zdravé, a preto si vedia vychutnávať život naplno. Fitness modelky. Aj vy chcete byť takou ženou? Tak sa pozrite, ako vyzerá život Austrálčanky Christine Rayovej.

Christina ako mladá tancovala, venovala sa gymnastike a zapájala sa do viacerých športov. Keď opustila školu, zaujalo ju posilňovanie. Vášeň sa neskôr pretavila na prácu, keď sa stala certifikovanou osobnou trénerkou. Teraz sa okrem fitness súťaženia a fotenia venuje aj podnikaniu. Má vlastné fitko a značku suplementov. V minulosti vyhrala súťaže Ms. Fitness IFBB Australasians a Ms. Fitness IFBB FITX Melbourne. Popredné miesta získavala aj na iných súťažiach a v tomto roku skončila šiesta na Arnolds Amateur. Ako vyzerá jej diéta, tréning, motivácia a cesta za úspechom, prezradila pre Ameliu Phillipsovú.

TRÉNING

Článok pokračuje pod reklamou


Cvičeniu sa venuje šesť až desaťkrát týždenne, vrátane ťažkých tréningov s činkami. Zameriava sa na jednu svalovú partiu denne a v posledných fázach predsúťažnej prípravy sa venuje aj vysoko intenzívnemu intervalovému tréningu.

Keď nie je v príprave na súťaž, rada sa venuje tréningu, v ktorom spája výhody posilňovania a kardia. Rada cvičí cviky s explozívnymi pohybmi, pričom k jej najobľúbenejším cvikom patria angličáky kombinované so zhybmi, kľuky a vzpieračské cviky ako trh či nadhod. Súčasťou jej tréningu sú aj výskoky na podložku a šprinty.

Rada sa venuje funkčným cvikom, ktoré sú dynamické a zapájajú do práce viacero svalov. Nudí ju, ak sa venuje len bežnému cviku na hypertrofiu alebo len kardio tréningu. Po tvrdom tréningu si dopraje dobrý strečing, masáž a nezabúda ani na kvalitný spánok.

DIÉTA

V snahe nabrať svaly prijíma denne niekedy až 2200 kalórií, no tie sa postupne znižujú a na konci prípravy príjme len 1200 až 1500 kalórií. Denne je 6-7 jedál, pričom 4-5 zahŕňa netučné mäso, komplexné sacharidy, dobré tuky a zeleninu. Raz alebo dvakrát denne si pripraví proteínový nápoj. Tvrdí, že 90 % času je čisto, ale občas si dopraje aj nejakú maškrtu, hlavne zmrzlinu. Platí to hlavne cez víkend.

Na raňajky máva štandardne burizóny s jahodami a jogurtom. K tomu pije zelený čaj. Ako desiatu a olovrant máva proteínový nápoj a kávu. Obed sa nezaobíde bez 100 gramov netučného mäsa (kura, ryba, hovädzie), šálky ryže a zeleniny. Takisto zapije zeleným čajom. Na večeru býva opäť netučné mäso, ku ktorému tento raz pribudne 100 gramov sladkých zemiakov a zelenina.

MOTIVÁCIA A ŠPORT

Christine motiváciu nachádza vo svojom vnútri. Jej túžbou je totiž neustále zlepšovanie a pokračovanie v zlepšovaní. Okrem toho ju k maximálnym výkonom tlačia fanúšikovia a klienti. Práve práca s nimi jej pripomína, ako dôležité je udržiavať si zdravý životný štýl.

Nie je ľahké podnikať, trénovať klientov a pripravovať sa na súťaže, no keď treba, opustí bežný svet a sústredí sa na tréning a svoje súťažné ciele. Vníma aj negatívnu publicitu športu a do určitej miery s ňou aj súhlasí. Podľa nej nie je zdravá váha, ktorú dosahuje žena na súťaži. Ona si však dáva zležať na to, aby minimum tuku dosiahla zdravou výživou, ktorej nič nechýba. A tiež si myslí, že niektoré dievčatá by potrebovali viac vzdelania a podpory. Preto sa aj venuje trénovaniu.

STRES A OBETY

Christine sponzoruje viacero firiem a očakávania sú vysoké vždy, keď sa postaví na pódium. So stresom sa však vyrovnáva pomerne hravo, a tvrdí, že to zásluhou zdravého životného štýlu. Ten si však niekedy vynúti aj obety. Napríklad, nepije vo veľkom alkohol. Občasne si však na prípitok niečo dá. Samozrejme, v príprave to tak nerobí a je disciplinovaná s tým, že vie, že jej priatelia ani oslavy nikam neujdú. ?

Letný režim, pôvodne z 13.09.2014.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist