Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 30. 05. 2015

Tréning pre deň, v ktorý sa vám nič nechce

ikonka
Aj keď by ste chceli byť fit a mať peknú postavu, niekedy jednoducho príde deň, kedy nemáte chuť nie len na cvičenie. Je to normálne, ale dá sa s takým dňom zatočiť. Cítite sa nemotivované, unavené a lenivé? Skúste tento tréning.

Ak máte lenivý deň, cvičenie je presne to, čo potrebujete, aby ste ožili a vylepšili si aj zvyšok dňa. Prospejete ním svojmu telu, zdraviu a i mozgu. Ak cvičenie vynecháte, budete sa aj cez zvyšok dňa cítiť zle. Keď ho absolvujete, vaše srdce sa rozbúši a dodá vám nával novej energie.

V podstate je jedno, čo budete robiť, len sa musíte hýbať. Najlepšie je, ak si zacvičíte tak, aby ste zahrnuli prvky kardia i silového tréningu. Nasledujúci tréning to ponúka. Zahŕňa hornú časť tela, dolnú časť tela i jeho stred, vďaka čomu bude krv prúdiť celým telom. Budete páliť kalórie a razom sa budete cítiť aj lepšie.

Článok pokračuje pod reklamou


Je jedno, či to budete cvičiť v spálni a v pyžame alebo v tréningovom úbore a niekde inde. Potrebujete len stoličku. Cviky budete robiť postupne bez prestávky a po celom kruhu si dáte minútu pauzu. Cviky znova vykonáte bez prestávky a následne máte hotovo.

Začiatočníčky urobia z každého cviku osem opakovaní, pokročilé cvičenkyne desať. Ak vás dve kolá nabudia a ste skúsenejšie, môžete urobiť ak tretie kolo. Cviky sú nasledujúce:

1. Skracovačky


2. Kľuky s nohami na stoličke


3. Drepy s výskokom


4. Doska s nohami na stoličke
5. Angličáky


6. Most




7. Dvíhanie nôh v ľahu


Absolvujte tento tréning a znova sa vám vráti chuť do života.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist