Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Bleskovky 09. 08. 2021

Koľko hodín spánku potrebujete, aby ste si skutočne oddýchli?

Počas spánku sa naše telo regeneruje, aby mohlo ďalší deň čo najefektívnejšie fungovať. Napriek tomu ho však mnoho ľudí nemá dostatok, čím sa oberajú o svoj potenciál. Koľko spánku by ste si mali skutočne dopriať, aby ste si oddýchli?

Doktor Raj Dasgupta z Univerzity Južnej Karolíny tvrdí, že dĺžka optimálneho spánku záleží od vášho veku. Všeobecne sa odporúča sedem až deväť hodín spánku denne. To sa však hodí vysokoškolákom a dospelým ľuďom, pričom Dasgupta by vysokoškolákom odporučil skôr tú vyššiu hranicu.

U detí je potreba dlhšieho spánku väčšia. V prvom toku života by mali spať 17-20 hodín. Vo veku jedného až troch rokov by to malo byť 11-14 hodín, od troch do päť rokov 10-13 hodín, od šesť do 12 rokov 9-12 hodín. Starší tínedžeri by mali spávať osem až deväť hodín denne. Práve u poslednej skupiny je tendencia nedodržiavať to, pretože ráno vstávajú skoro do školy a večer sa venujú ešte voľnočasovým aktivitám.

Najnovšie bleskovky:




Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Najnovšie články:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Sme aj na Instagrame
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist