InstagramFacebookYoutube

Bicykel


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Brucho
Ďalšie zapojené svaly: -
Potrebná výbava: -

Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Ľahneme si na chrbát a chodidlami sa dotkneme podlahy, pričom nohy držíme v kolene pokrčené pod zhruba 60-stupňovým uhlom. Ruky umiestnime za hlavu (1). Nadýchneme sa a kontrakciou brušného svalstva sa zdvíhame hore tak, že ľavé rameno a lakeť posúvame cez telo, pričom súčasne k lakťu približujeme koleno pravej nohy (2). Pri tomto pohybe vydychujeme. Pomaly sa vraciame do počiatočnej pozície, nadychujeme sa a to isté urobíme s prvou rukou a ľavou nohou.



Najnovšie články

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist