SlovakFitness.sk

Side plank

« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Brucho
Ďalšie zapojené svaly: Ramená
Potrebná výbava: -

Hodnotenie cviku: 7/10

Prevedenie cviku: Ľahneme si na jednu stranu nášho tela a máme vystreté nohy, pričom sa chodidlá navzájom dotýkajú svojimi bočnými stranami. Predlaktie oprieme o zem tak, že lakeť je pod ramenom a predlaktie je pred telom a k nemu zviera približne 90-stupňový uhol, ktorý najlepšie napomôže k stabilite. Druhú ruku máme položenú na boku tela alebo zapretú v bok (1). Kontrakciou šikmých brušných svalov sa zdvihneme, aby bolo telo v jednej línii. Snažíme sa vytrvať v tejto polohe niekoľko sekúnd (2). Potom sa pomaly vrátime do počiatočnej polohy a to isté zopakujeme s druhou stranou.



Databáza cvikov
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist