Pre ženy 12. 09. 2015

Tréning celého tela pre skvelé výsledky

ikonka
Páľte kalórie a budujte svaly na tých správnych miestach. Prinášame vám vysoko intenzívny tréning, ktorý každej žene prinesie výsledky, ktoré vzbudia spokojnosť.

Niekedy človek nemá dosť času na to, aby venoval hodinu pravidelnému cvičeniu. S týmto tréningom však nebudete potrebovať viac ako pol hodinu. Jeho výhodou je, že ním precvičíte celé telo. Ak teda máte problémy s vynechávaním tréningov, tak je pre vás vhodnejší ako tréningový split, pri ktorom by ste mohli rozvinúť vynechávaním tréningov svalovú nerovnováhu.

Okrem toho, že stimuluje celé telo a je krátky, môže sa pochváliť aj ďalšou výhodou – je veľmi efektívny. Môžu za to viackĺbové cviky a vyššia intenzita cvičenia. Preto ním posilnite aj srdcovocievny systém a metabolizmus zrýchlite na niekoľko hodín dopredu.

Tento tréning má byť rýchly, preto to nemusíte preháňať s váhami. Pripravte si jednoručné činky, ktorými zvládnete ustáť rýchle tempo cvičenia. Cieľom je pri každom cviku urobiť 10 opakovaní. Podmienkou je, že počas celého cvičenia jednoručky nepustíte z rúk.

Tréning je založený na kruhovom cvičení. V praxi to znamená, že urobíte jednu sériu jedného cviku, následne prejdete na druhý, tretí, štvrtý až na posledný. Potom si môžete vydýchnuť a tento okruh zopakovať. Cieľom je urobiť 5-6 okruhov. Môžete si to upravovať v závislosti od vašej kondičky.

Cviky sú nasledujúce: drepy s tlakmi na ramená, príťahy jednoručky v kľuku (tzv. renegade row), mŕtve ťahy s vystretými nohami, výpady a skracovačky s jednoručkami v ruke. Vykonávajte ich v predpísanom poradí a medzi nimi v rámci jedného kruhu neodpočívajte. Ak už u koncu nevládzete, môžete si pár sekúnd zobrať a vydýchnutie, ale snažte sa prestávky minimalizovať. Oddychuje sa až po celom kruhu, maximálne však jednu minútu.

Ak cviky nepoznáte, tu sú videá s ich prevedením:

1. Drepy s tlakmi na ramená


2. Príťahy jednoručky v kľuku


3. Mŕtve ťahy s vystretými nohami


4. Výpady


5. Skracovačky s jednoručkami v ruke


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist