SlovakFitness.sk

Výživa 26. 02. 2016

Päť dobrých sacharidov vhodných počas chudnutia

ikonka
Správne fungovanie tela a jeho rast by bez sacharidov nebol možný, a to je dôvod toho, prečo by ste nemali na ne zanevrieť ani počas chudnutia. Prinášame vám prehľad piatich sacharidových jedál, ktoré sa nemusíte báť konzumovať ani počas diéty.

Energiu zo sacharidov ocení telo, ale aj vy samotní. Aj počas chudnutia vám pomôže prekonávať každodenné úlohy a starosti ľahšie. Pomôžu vám trénovať intenzívnejšie, zasýtia vás a dokonca pomôžu znížiť riziko podvádzania v diéte. Tu sú:

1. Celozrnné cestoviny
Ak sa neviete v diéte vzdať cestovín, tak ich aspoň zameňte za celozrnné. Tie obsahujú veľké množstvo vlákniny, dobre uspokojujú chuť na jedlo a neprinášajú telu žiadne tuky. Chutia dobre a na rozdiel od ich „bielych súrodencov“ sú vhodné aj pri chudnutí.

2. Červený (vodný) melón
Je pravda, že červenému melónu dominuje voda, ale obsahuje sacharidy v podobe vlákniny. Pomáha k znižovaniu váhy, udržuje telo hydratované a tým pádom aj v optimálnom stave. Obsahuje aj niekoľko minerálov, ktoré pomôžu tomu, že chudnutie pôjde bez väčších prekážok zo strany organizmu.

3. Hnedá ryža
Hnedá ryža je podobne dobrým zdrojom sacharidov ako biela ryža, ale na rozdiel od nej je zdravšia. Obsahuje viac cenných živín, veľa vody a vlákniny, ktoré sú prospešné pre trávenie i optimálne fungovanie tela. Zasýti vás a jej ďalšou výhodou je jej ľahká príprava.

4. Pukance
Ak máte chuť na niečo slané, aj v diéte sa môžete obrátiť na pukance. Znie to nepravdepodobne? Ide o bohatý zdroj sacharidov, ale obsahujúci veľa dobrej vlákniny, ktorú telo potrebuje. Sám o sebe neobsahuje tuky, zasýti váš hlad a bude podstatne lepšou alternatívou ako čipsy či iné slané spracované „dobroty“ od výrobcov potravín.

5. Sladké zemiaky
Ako bohatý zdroj sacharidov do diéty možno považovať sladké zemiaky, ktoré neobsahujú žiadne tuky a naopak obsahujú hromadu vlákniny a vody. Najlepšie na nich je to, že dobre chutia a nie je vôbec náročné zvyknúť si na ich každodennú konzumáciu. Dodajú vám energiu, ale udržia v kondícii a dobrom zdraví. Dajú sa pripravovať na veľmi veľa spôsobov.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-prestat-s-bezmyslienkovym-jedenimAko prestať s bezmyšlienkovým jedením?myty-o-vyzive-vdaka-ktorym-mozete-priberatMýty o výžive, vďaka ktorým môžete priberaťlepsia-chut-i-viac-zivin-obohatte-si-takto-bielu-ryzuLepšia chuť i viac živín: Obohaťte si takto bielu ryžuvyzivou-k-zdravemu-srdcu-4-cenne-tipyVýživou k zdravému srdcu: 4 cenné tipyaj-zdrava-zelenina-moze-niekedy-skoditAj zdravá zelenina môže niekedy škodiť
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist