SlovakFitness.sk

Tréning 24. 03. 2016

Jednoduchý a krátky tréning celého tela s jednoručkami

ikonka
Ak neplánujete návštevu posilňovne a máte doma k dispozícii len pár jednoručných činiek, stále môžete absolvovať kvalitný tréning. V tomto článku vám prinášame jeden taký, ktorým precvičíte celé telo v priebehu zhruba 15 minút.

Tento tréning pozostáva len zo štyroch základných cvikov, ktoré si nevyžadujú viac ako trocha miesta a dve jednoručky. Je vhodný predovšetkým pre začiatočníkov, ale aj pre skúsenejších cvičencov, ktorí sa vracajú k cvičeniu po dlhšej pauze.

Tréning je navrhnutý tak, aby ste nemuseli jednoručky meniť a prestavovať ich hmotnosti. S váhou, ktorou začnete, tréning aj dokončite. Na zvýšenie intenzity sú prestávky medzi sériami len 30-sekundové.

Základný tréning sa vykonáva tradične – vykonajte všetky série jedného cviku a následne prejdite na ďalší cvik. Hodí sa vtedy, ak je vašou prioritou posilnenie a budovanie svalstva.

Môžete si ho však prispôsobiť a trochu zintenzívniť, čo sa hodí, ak chcete pracovať na vašej kondičke alebo pri chudnutí. Môžete ho vtedy absolvovať kruhovým spôsobom – vykonajte jednu sériu prvého cviku, následne bez prestávky prvú sériu druhého, prvú tretieho a prvú štvrtého. Následne si oddýchnite 30-60 sekúnd a zopakujte to ešte raz.

Tréning vykonávame trikrát týždenne a medzi každým tréningovým dňom máme aspoň jeden deň voľna. Môžete ho tak cvičiť v pondelok, stredu a piatok, prípadne v utorok, štvrtok a v sobotu. Populárnejší je prvý variant, ktorý vám umožní mať víkend voľný.

15-minútový tréning s jednoručkami
Cvik Série Opakovania
Drepy s jednoručkami 2 12-15
Mŕtvy ťah vystretými nohami 2 10-12
Príťahy jednoručiek v predklone 2 8-10
Kľuky 2 do zlyhania


O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
upazovanie-s-jednoruckami-preco-a-ako-robit-tento-cvikUpažovanie s jednoručkami – prečo a ako robiť tento cvik? desat-strategii-budovania-sily-ktore-nikdy-nezostarnuDesať stratégií budovania sily, ktoré nikdy nezostarnú10-tyzdnov-ktore-vam-prinesu-svalovu-hmotu-i-silu10 týždňov, ktoré vám prinesú svalovú hmotu i silu ako-sa-zotavit-z-treningu-efektivnejsieAko sa zotaviť z tréningu efektívnejšie? byt-v-pozicii-dosky-viac-ako-10-sekund-by-mohlo-byt-zbytocneByť v pozícii dosky viac ako 10 sekúnd by mohlo byť zbytočné
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist