SlovakFitness.sk

Suplementy 15. 03. 2017

Top doplnky výživy pre kardiovaskulárny tréning

ikonka
Suplementy sa nemusia nevyhnutne spájať len s rastom svalovej hmoty a sily. Prinášame vám prehľad doplnkov, ktoré vám pomôžu aj pri kardiovaskulárnom tréningu. Ním sa snažíte vybudovať kondíciu a spaľovať nadbytočné kilogramy.

Tieto doplnky dokážu priviesť vašu vytrvalosť a energiu počas týchto tréningov na vyššiu úroveň, uľahčia vám tréning po mentálnej stránke a často podporujú aj samotný proces budovania kondície či spaľovania tukov. Podporujú aj proces zotavovania.

Tými najlepšími kardio doplnkami sú:

1. Kofeín
Kofeín pomáha pred tréningom dodať telu energiu a počas neho zvyšuje vytrvalosť. Výsledky štúdií tiež ukázali, že zlepšuje koncentráciu na výkon a mentálne schopnosti. Môžete ho získať z kávy, ale sú dostupné aj relatívne lacné doplnky výživy s rýchlym účinkom.

2. Kreatín
Kreatín sa preslávil ako suplement, ktorým budujete silu a svaly. Hodí sa však aj pri chudnutí a dodáva telu energiu aj pri aeróbnom cvičení. Po cvičení potom znižuje čas potrebný na zotavenie. Vďaka nemu budete mať aj silnejšie nohy, a tak toho zabehnete viac a rýchlejším tempom, ako by ste si mysleli.

3. Športové nápoje
K vytrvalostným a intenzívnym kardio tréningom sa hodia aj športové nápoje s obsahom jednoduchých sacharidov, ktoré rýchlo dopĺňajú zásoby glykogénu v tele, a elektrolytov, ktoré udržujú pri namáhavej činnosti správne fungovanie tela. Strácate ich totiž potením.

4. Srvátkový proteín
Aj srvátkový proteín dokáže zlepšiť vašu výkonnosť počas kardio tréningu. Po ňom totiž prispieva k regenerácii svalov, ich zaceľovaniu a budovaniu, čo sa odzrkadlí na ďalšom tréningu. Väčšina športovcov získava potrebné bielkoviny z mäsa, mlieka či strukovín, no srvátkový proteín je pohodlným a dobrým zdrojom bielkovín, ktoré sú po namáhavom tréningu potrebné.

5. Multivitamíny
Multivitamíny nie sú len pre starých ľudí, ale veľký úžitok z nich majú aj športovci. Okrem toho, že podporujú vaše zdravie a tým vás neuberajú o cenné dni tréningu, pomáhajú telu aj optimálne fungovať, a tak sa rýchlejšie telo zregeneruje a efektívnejšie bude spaľovať tuky.

Za zmienku stoja aj: sodíkové tablety, beta-alanín, rozvetvené aminokyseliny BCAA, predtréningové stimulanty a pumpy.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
co-musite-vediet-o-latke-s-nazvom-teakrin-je-ako-lepsi-kofeinČo musíte vedieť o látke s názvom teakrín? Je ako lepší kofeín styri-bezne-spalovace-tukov-ktore-nemaju-stimulacny-ucinokŠtyri bežné spaľovače tukov, ktoré nemajú stimulačný účinok10-dovodov-preco-potrebujete-kreatin10 dôvodov, prečo potrebujete kreatíntri-suplementy-budujuce-svalovu-hmotu-o-ktorych-ste-nepoculiTri suplementy budujúce svalovú hmotu, o ktorých ste nepočuli vedlajsie-ucinky-spalovacov-tukovVedľajšie účinky spaľovačov tukov
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist