SlovakFitness.sk

Pre ženy 29. 04. 2017

Tréning na vyrysovanie zadku a nôh

ikonka
Potrebujete tréning na posilnenie a vyrysovanie sedacích svalov a nôh? Jeden taký vám práve teraz prinášame. Jeho výhodou je, že sa dá odcvičiť klasickým spôsobom, ale aj kruhovým. Môžete ním teda podporiť aj pálenie tukov.

Tréning pozostáva z piatich cvikov, pričom každý z nich sa dá odcvičiť bez použitia dodatočnej záťaže len s vlastnou váhou vášho tela. Každý sa robí v troch sériách po desať opakovaní.

V strede tréningu sa nachádza výbušný plyometrický cvik, ktorý pomôže nohy stimulovať trochu odlišne a zároveň vám pomôže spáliť o čosi viac kalórií. Dbajte však na to, aby ste sa pred začatím tréningu naučili jeho správnu techniku.

Klasickým spôsobom sa tréning vykonáva tak, že najskôr urobíte tri série prvého cviku, potom idete na tri série druhého a takto prejdete všetky až po posledný. Medzi sériami oddychujte nanajvýš 60 sekúnd.

Tréning na vyrysovanie zadku a stehien
Cvik Série Opakovania
Bulharský drep na jednej nohe 3 10
Výstupy na lavičku 3 10
Výskoky na lavičku 3 10
Výpady 3 10
Bočné výpady 3 10

Tréning sa dá odcvičiť aj spomínaným kruhovým spôsobom, kedy urobíte všetky cviky po sebe v jednej sérii (10 opakovaní drepov, potom 10 opakovaní výstupov, následne 10 opakovaní výskokov atď.) s krátkymi, asi 30-sekundovými prestávkami a následne si dáte oddych dve až tri minúty. Zopakujete to ešte dvakrát. Ak ste na kondične vyššej úrovni, môžete aj trikrát. Takéto cvičenie vám pomáha budovať aj kondíciu.

V tomto prípade dokonca môžete nahradiť výskoky na lavičku angličákmi (burpees). Tento cvik zacieli aj vaše stehná a zadok, no zapojí do akcie viac aj zvyšok tela a bude energeticky náročnejší ako len výskoky na lavičku. To spôsobí, že pri ňom spálite aj viac kalórií.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist