Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Suplementy 15. 11. 2017

Nárast svalovej hmoty: 5 suplementov, ktoré ho urýchlia

ikonka
Naberanie svalovej hmoty je rovnako náročné ako spaľovanie tukov. Mnoho ľudí ju naberá ťažko, a pritom sa vo svojej strave snažia urobiť všetko správne. Niekedy je však potrebné spoľahnúť sa aj na pomoc doplnkov výživy.

Ak je vaším cieľom rýchly nárast svalovej hmoty, potom by vám mali pomôcť nasledujúce suplementy, ktorými doplníte kvalitnú diétu:

1. Dextróza alebo gainer
Samozrejmosťou pri objemovke sú sacharidy, ktoré dokážu zvýšiť kalorický príjem najľahšie, pričom aj stimulujú inzulín a poskytnú energiu pre kvalitný tréning. Najlepší pomer ceny a výkonu získate už jednoduchou dextrózou. Ak chcete zo suplementu získať aj nejaké bielkoviny a tuky, zvoliť môžete nejaký gainer.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Kreatín
Kreatín monohydrát dodá svalom energiu na to, aby dokázali pri posilňovaní dvíhať o čosi ťažšie záťaže a aby boli vytrvalejšie – umožní urobiť jedno či dve opakovania navyše. To všetko prispieva k silovému i svalovému rozvoju.

3. Menejpercentný proteín
Dôležitý pre rast svalov je samozrejme aj dostatok bielkovín. Ideálnou možnosťou na ich doplnenie po tréningu je srvátkový proteín. Ak je vaším cieľom rýchle naberanie hmoty, potom voľte proteín, ktorý má nižší podiel bielkovín a obsahuje viac sacharidov – 60- či 70-percentný.

4. Multivitamíny
Sú podceňované, ale potrebujete ich aj počas objemovky, pretože tvrdý tréning telu odoberá vitamíny a minerály, čo môže viesť k oslabeniu imunitného systému. Multivitamínové doplnky sa uisťujú, že budete v čo najlepšom stave a schopní trénovať.

5. BCAA
Často sú uprednostňované v období rysovania, ale aj v objemovke majú rozvetvené aminokyseliny BCAA svoje miesto. Pomáhajú zlepšovať svalovú vytrvalosť a prispievajú k efektívnejšiemu zotavovaniu po tréningu.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist