SlovakFitness.sk

Tréning 07. 12. 2017

Chcete lepšie bicepsy a tricepsy? Skúste tento tréning rúk

ikonka
Ak si chcete vylepšiť stav vašich paží, máme pre vás pripravený veľmi efektívny tréning, v ktorom spojíte dokopy cviky zamerané na bicepsy i tricepsy. Spája v sebe niekoľko jednoduchých a spoľahlivých stratégií budovania svalov.

Ak je vaším cieľom vybudovať väčšie bicepsy a tricepsy, pravdepodobne ste už skúšali tréning s ťažkými váhami. Ak vám ani ten nepomohol k uspokojivým výsledkom, mali by ste dať šancu tréningu, ktorý využíva inú filozofiu. A ten máte teraz pred sebou.

Predkládaný tréning zahŕňa šesť známych cvikov, ktoré precvičíte v priebehu 30 až 45 minút. Štyri cviky sa spájajú do dvoch supersérií a dva odcvičíte bežným spôsobom. Prestávky medzi sériami budú preto fluktuovať.

Bicepsy a tricepsy sú ideálne partie pre antagonistické supersérie. A tie sa v tréningu aj využívajú. Na začiatok precvičíte bicepsové zdvihy s veľkou činkou na opierke v kombinácii s tlakmi s úzkym úchopom. Po každej supersérii odpočívate 120 sekúnd.

Po vykonaní štyroch supersérii prídu na rad ďalšie štyri supersérie novej kombinácie, v ktorej sa spájajú bicepsové zdvihy na šikmej lavici s francúzskymi tlakmi s jednoručkami na lavici. Taktiež medzi supersériami oddychujete dve minúty.

Na záver prúdu záverečné cviky, ktoré svaly vymačkajú na maximum. Najskôr absolvujete 100 opakovaní bicepsových zdvihov s obojručnou činkou. Pochopiteľne ich nemusíte urobiť naraz bez prestávky. Cieľom je jednoducho urobiť sto opakovaní a prestávky na tejto „ceste“ si dávať čo najkratšie.

Keď takýmto spôsobom vymačkáte bicepsy, okamžite prejdite k hrazde, na ktorú ste si pred tréningom pripravili elastické laná/pásy. S nimi absolvujte 150 tricepsových stláčaní. A čo vás čaká potom? Vydýchnutie, vaša potréningová rutina a oddych po uspokojivom tréningu.

Tréning pre väčšie bicepsy a tricepsy
Cvik Série Opakovania
 Superséria:
Bic. zdvihy s veľkou činkou na opierke
Tlaky na lavičke s úzkym úchopom
4
10-12
20
 Superséria:
Bic. zdvihy na šikmek lavici
Francúzske tlaky s jednoručkami
4
5
12
Bic. zdvihy s veľkou činkou 1 100
Tric. stlačanie elastického lana 1 150


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
styri-chyby-pri-snahe-budovat-svalyŠtyri chyby pri snahe budovať svalyspalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist