InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne

Autorka: Lucka  /   20. januára 2018
Štyri intenzívne tréningy bez potreby posilňovne
Ak často cestujete alebo nemôžete ísť do posilňovne, nemusíte sa hneď vzdať myšlienky na cvičenie. Cvičiť môžete takmer kdekoľvek, ak si vyberiete tie správne cviky. A teraz vám prinášame hneď niekoľko tréningov, ktoré vám to umožnia.

Ak chcete dosiahnuť svoje ciele bez závislosti na dostupnosti posilňovne alebo rôzneho náčinia, potom vám v tom pomôže jeden zo štvorice vysoko intenzívnych intervalových tréningov z dielne Jen Jewellovej, ktoré môžete robiť kdekoľvek. Vybudujete si nimi kondíciu, posilníte svaly a schudnete.

Tréning vonku

Všetky cviky odcvičte po sebe, každý robte 30 sekúnd. Následne sa dve minúty prechádzajte alebo zľahka behajte. Potom to zopakujte ešte tri až päťkrát.

Článok pokračuje pod reklamou


Cviky: výpady v chôdzi, kľuky (s využitím lavičky), drepy s výskokmi, tricepsové kľuky na lavičke, výstupy na lavičku, „sit-through“ (video).

Tréning v hotelovej izbe

Každý cvik cvičte 30 a 45 sekúnd. Následne, bez prestávky, prejdite na ďalší. Po dokončení posledného si dajte minútu pauzu a zopakujte podľa ľubovôle. Optimálne aspoň dvakrát.

Cviky: angličáky (burpees), „toe taps“ (video), poskoky znožmo (jumping jacks), drepy s výskokom, kľuky s bočnou rotáciu, drepy s úkrokmi do strán, „plank jacks“ (video).

Tréning v hotelovej izbe #2

Odcvičte každý cvik po sebe a dajte si následne minútu pauzu. Zopakujte celý okruh štyrikrát.

Cviky: angličáky (burpees) - 15 opakovaní, vysoké kolená - 30 sekúnd, kľuky - 15 op., drepy s výskokom - 15 op., medvedie plazenie (bear crawls) - 30 s., skoky cez švihadlo (alebo beh na mieste) - 2 minúty, „sit-through“ - 30 sekúnd.

20-minútový tréning

Cvičte každý z predpísaných cvikov 30 sekúnd po sebe a bez prestávky. Po skompletizovaní posledného si na jednu minútu vydýchnite. Následne celý cyklus zopakujte dvakrát alebo až pokým neubehne rovných 20 minút.

Cviky: skoky cez švihadlo (nemusíte ho používať, stačí, keď si ho predstavíte), pavúčie kľuky, obrátené výpady (vzad), horolezec (mountain climber), skoky cez švihadlo (alebo beh na mieste), výpady do strán, kľuky, skoky cez švihadlo, kĺzavé krčenie nôh v ľahu (sliding leg curls), medvedie plazenie (bear crawls).


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist