SlovakFitness.sk

Suplementy 04. 04. 2018

Päť doplnkov výživy, ktoré by ste mali užívať denne

ikonka
Doplnky výživy sú na to, aby dopĺňali to, čo vám v strave chýba alebo podporovali vašu cestu za dosiahnutím určitého fitness cieľa. Je jasné, že by na nich nemala stáť vaša výživa, no existujú také, ktoré budú pre vás prínosom aj na každodennej báze.

Prinášame vám päť suplementov, ktoré by ste mali užívať denne, ak si chcete posilniť zdravie, zefektívniť regeneráciu po tréningoch, dodať telu energiu a cítiť sa jednoducho lepšie. Patria medzi ne tieto:

1. Multivitamíny
Vitamíny by ste mali v prvom rade získavať zo stravy. Ak ich nezískavate dostatok alebo si nie ste celkom istí, pomôcť vám môže multivitamínový doplnok výživy. Podporí vám imunitu. Vyberajte si kvalitné výrobky renomovaných značiek. Cena by nemala byť rozhodujúcim faktorom.

2. Rybí olej
Poskytuje telu omega-3 mastné kyseliny, ktorých pravidelný príjem je spojený s posilnením celkového zdravia. Najčastejšie sa pritom spájajú s posilňovaním toho srdcovocievneho. Vedci tiež vyzdvihujú ich vplyv na kosti a niektoré výskumy dokonca zistili, že zlepšujú náladu.

3. Vitamín D
Pokiaľ by ste chceli dodávať telu len jeden vitamín zo suplementov, určite by to mal byť vitamín D. Ten sa totiž zo stravy získava mimoriadne ťažko a najlepším zdrojom je slnečné žiarenie. V súčasnosti však má veľa ľudí (viac ako 60 %) jeho nedostatok a nemusia to ani vedieť. Jeho nedostatok pritom môže viesť k rednutiu kostí, k zvýšeniu chorobnosti, zhoršovaniu nálady a vzniku depresie.

4. Probiotiká
Rokmi vedci nachádzali stále viac a viac pozitívnych faktov o baktériách, ktoré sú v našom tele a plnia pozitívne funkcie. Probiotiká majú pozitívny vplyv na váš imunitný systém, trávenie, podporujú chudnutie a absorpciu vitamínu D. Keďže ide o živé kultúry, nezabudnite ich skladovať v chladničke.

5. Srvátkový proteín
Srvátkový proteín je základom pre toho, kto buduje svaly i pre toho, kto chudne. Telu poskytuje v prvom rade bielkoviny, ktoré nemusí byť také ľahké získať zo stravy. Pohodlne si z neho môžete urobiť koktail alebo si robiť na raňajky proteínové palacinky.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
co-je-to-protein-zaklady-pre-zaciatocnikovČo je to proteín? Základy pre začiatočníkovvsetko-o-davkovani-kreatinuVšetko o dávkovaní kreatínu ukoncite-den-spravne-pomoze-k-tomu-aj-kazeinUkončite deň správne. Pomôže k tomu aj kazeínco-musite-vediet-o-latke-s-nazvom-teakrin-je-ako-lepsi-kofeinČo musíte vedieť o látke s názvom teakrín? Je ako lepší kofeín styri-bezne-spalovace-tukov-ktore-nemaju-stimulacny-ucinokŠtyri bežné spaľovače tukov, ktoré nemajú stimulačný účinok
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist