SlovakFitness.sk

Tréning 26. 04. 2018

Minimalistický tréning, ktorý bude pre vás výzvou

ikonka
Pripravte sa na vskutku minimalistický tréning, ktorý bude pre vás výzvou bez toho, aby ste museli ísť do posilňovne, mali k dispozícii nejaké náčinie alebo veľký priestor. Prinášame vám tréning, ktorý vám pomôže budovať kondíciu i chudnúť.

Už sa nemôžete vyhovárať na to, že musíte ísť do posilňovne alebo na to, že doma nemáte žiadne náčinie. Ak disciplína nie je pre vás problém, potom je tento tréning pre vás dobrý, ak cestujete alebo vám okolnosti nedovolia opustiť domov.

Tento tréning je udržateľný a dá sa využívať dlhodobo i ako dočasné riešenie. Je jednoduchý a minimalisticky natoľko, že držať sa trénovania bude pre vás ľahšie. Neprichádzajú s ním totiž žiadne prekážky, stačí sa prezliecť do športového a ide sa makať.

Navrhnutý bol tak, aby trval menej okolo 30 minút a aby okrem podložky (ktorú tiež nutne nepotrebujete) cvičenec nič nepotreboval. Pochopiteľne, aby bol tréning efektívny, zahŕňa cviky, ktoré precvičia celé telo a bude vysoko intenzívny natoľko, že vám dokonale prečistí aj myseľ.

Začiatočník tréning absolvuje za 40 minút, skúsenejší cvičenec ho môže mať za sebou aj za 20. V tréningu je zahrnutých päť cvikov, ktoré cvičíte kruhovým spôsobom: angličáky (burpees), skracovačky, horolezec (moutain climber), drepy s výskokom, kľuky.

Na začiatok urobíte 20 opakovaní angličákov na zahriatie a dáte si krátku pauzu na vydýchanie – 30-60 sekúnd. Potom nasledujú štyri cviky, ktorých cvičenie je lepšie rozpísané v nasledujúcej tabuľke. Po vykonaní ôsmich kruhov, medzi ktorými odpočívate 20-60 sekúnd, urobíte na záver opäť 20 angličákov. A máte hotovo!

Ak chcete využívať tréning dlhodobo, môžete ho cvičiť každý druhý deň. Aby bol zábavnejší a vy merali pokroky, stopujte si čas odcvičenia a snažte sa ho na ďalšom tréningu vylepšiť.

Minimalistický tréning
Cvik Série Opakovania
Angličáky (burpees) 1 20
Skracovačky
Horolezec (mountain climber)
Drepy s výskokom
Kľuky
8 5, 10, 15, 20
10, 15, 10, 5
Angličáky (burpees) 1 20


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
budujeme-silne-telo-bez-naciniaBudujeme silné telo bez náčiniastyri-chyby-pri-snahe-budovat-svalyŠtyri chyby pri snahe budovať svalyspalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist