Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Kulturistika 17. 10. 2018

Tréning legendy XXII. – Chris Cormier a hrudník

ikonka
V dnešnej časti nášho seriálu vám prinášame tréning jedného z najtvrdšie trénujúcich kulturistov všetkých čias. Pozrieme sa na to, ako v 90. rokoch minulého storočia precvičoval svoj hrudník Chris Cormier.

Cormier sa narodil v americkej Kalifornii a zaradil sa medzi tých profesionálov, ktorí to dotiahli až na Olympiu. Nebol tam však len do počtu – vždy patril medzi širšiu špičku a v roku 1999 dokonca skončil na treťom mieste v konkurencii borcov, ako Ronnie Coleman, Flex Wheeler, Kevin Levrone, Shawn Ray ši Nasser El Sonbaty.

Víťaz jedenástich profesionálnych súťaží precvičoval v tomto tréningu prsné svalstvo štyrmi cvikmi. Nepoužíval veľa sérií, ale zakladal si na ťažkých váhach a vysokej intenzite, ktorú u každého cviku dokazoval aj dvoma až troma vynútenými opakovaniami.

Na úvod cvičil tlaky s veľkou činkou na šikmej lavici hlavou hore, ktoré robil v štyroch sériách po 12 až 6 opakovaní. Následne sa presunul na rovnú lavičku, na ktorej urobil tlaky s jednoručnými činkami v štyroch sériách po 8 až 12 opakovaní.

Poslednými dvoma cvikmi už hrudník izoloval. Najskôr urobil rozpažovania na šikmej lavici v troch sériách po 8 až 10 opakovaní. Na záver ešte absolvoval tri série sťahovaní protismerných kladiek s počtom 8 až 12 opakovaní.

Tréning hrudníka Chris Cormiera
Cvik Série Opakovania
Tlaky s veľkou činkou na šikmej lavici 4 12-6*
Tlaky s jednoručkami 4 8-12*
Rozpažovanie na šikmej lavici 3 8-10*
Ukončovacie séria 3 8-12*
* - dve až tri vynútené opakovania


Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist