SlovakFitness.sk

Motivácia 23. 12. 2018

Tipy, ktoré vám pomôžu zostať cez sviatky na tej správnej ceste

ikonka
Vianoce a Nový rok sa nezadržateľne blížia a to znamená, že pre väčšinu ľudí sa na niekoľko dní zvýši oproti štandardu aj príjem kalórií zo stravy. Atmosféra pohody zase znižuje túžbu po tom, aby sme sa potili v posilňovni. Ako prežiť toto obdobie?

Alkohol, koláče, zákusky, slané dobroty, šaláty, štedré porcie, rodinné stretnutia, aktivita v domácnosti. To všetko je zlou správou pre váš pás. Ak nechcete vstúpiť do nového roka o niekoľko kilogramov ťažší, potom skúste nasledovať týchto päť tipov:

1. Cvičte doma
Rodinné záväzky často komplikujú život tým, ktorí pravidelne navštevujú posilňovňu. Nemusí tomu však tak byť. Môžete si užiť rodinnú pohodu, splniť rodinné povinnosti a zároveň aj udržať telo v pohybe. Jednoduchým receptom je domáce cvičenie. Môžete využiť vysoko intenzívne intervalové tréningy, ktoré sú časovo nenáročné, alebo si vytvoriť vlastný kruhový tréning na mieru.

2. Plánujte svoje jedlá dopredu
Ak viete, že vás bude čakať rodinná alebo spoločenská udalosť, na ktorej bude plno nezdravého jedla, pripravte sa na to a zoberte si so sebou zdravšie alternatívy. Ak to myslíte seriózne, tak prežijete aj to, že sa na vás budú ostatní pozerať ako na čudáka.

3. Kontrolujte si porcie
Často je nedostatočná kontrola veľkosti porcií kameňom úrazu práve počas sviatkov. Ak nechcete vybočovať z radu ako v prípade druhého tipu, dbajte aspoň na kontrolu porcií. Prakticky počas sviatkov môžete zjesť každú dobrotu, ktorú uvidíte, ak však neprekročíte určitú hranicu. To málo si poriadne vychutnajte a dlhšie prežúvajte. To tiež pomáha.

4. Pite veľa vody
Najjednoduchším a najlacnejším tipom je jednoducho častejšie piť čistú vodu. Pomôže to regulovať základné telesné funkcie, udrží vo forme imunitný systém a pomôže zahnať pocity hladu. Pohár vody pred každým jedlom taktiež zabráni prejedaniu.

5. Dajte si pozor na alkohol
Je ťažké sa cez sviatky vyhnúť alkoholu úplne, ale snažte sa mu vyhýbať – ide o prázdne kalórie a alkohol dokonca vedie k väčšej chuti do jedla a k strate sebaovládania. Ak si ho trošku doprajete, snažte sa asi hodinu po jedle, aby telo dokázalo pokrm najskôr efektívnejšie stráviť.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-si-udrzat-motivaciu-a-pokracovat-v-chudnutiAko si udržať motiváciu a pokračovať v chudnutí?uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-11-tyzden-2019Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (11. týždeň 2019)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-10-tyzden-2019Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (10. týždeň 2019)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-9-tyzden-2019Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (9. týždeň 2019)uspech-a-lepsi-zivot-prehlad-clankov-ktore-vam-pomozu-rast-8-tyzden-2019Úspech a lepší život: Prehľad článkov, ktoré vám pomôžu rásť (8. týždeň 2019)
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist