SlovakFitness.sk

Pre ženy 30. 12. 2018

Najpopulárnejšie články roka 2018 o ženskom fitness

ikonka
Aktuálny rok skončí už o pár dní, a preto sme sa opäť rozhodli pripraviť vám sériu článkov, v ktorých ponúkame prehľad najpopulárnejších článkoch v jednotlivých rubrikách. Dnes si pripomenieme to najlepšie, čo sme v roku 2018 publikovali v rubrike pre ženy.

Najpopulárnejšie články medzi návštevníkmi

1. | Chudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy (jún)
Behanie, bicyklovanie či nejaké iné druhy kardia sú veľmi dobrou cestou, ako spáliť nadbytočné tuky, ale skôr či neskôr vás privedú k bodu, v ktorom začnete stagnovať. Prinášame vám tréning, ktorý je síce zameraný primárne na posilnenie svalov, no ktorý vám pomôže aj s chudnutím.

Prečítať celý článok »

2. | Domáci tréning chrbta a bicepsov pre každú ženu (marec)
Ak si chcete posilniť a vytvarovať svoj chrbát a ruky, potom ste na správnej adrese. V tomto článku vám prinášame tréning chrbta a bicepsov, ktorý je vhodný viac-menej pre každú z vás.

Prečítať celý článok »

3. | Cvičenie a veľké prsia. Tieto tipy vám pomôžu (marec)
Veľké prsia môžu byť ozdobou žien a tým, čo niektorí chlapi chcú, no vedia spôsobiť aj komplikácie. Niektoré ženy s nimi riešia problémy aj pri cvičení a vyhýbajú sa trebárs behu alebo skákaniu cez švihadlo.

Prečítať celý článok »

Najlepšie články podľa redakcie

1. | 10 tipov pre perfektný tréning (november)
Pekné chudé a pevné telo začína a končí u perfektného tréningu. Ako však máte vedieť, či ten váš spĺňa toto kritérium? Prinášame vám desať tipov, ktoré ak dodržíte, tak svoje tréningové snaženie významne zlepšíte.

Prečítať celý článok »

2. | Maximalizujte účinky tréningu stravou po cvičení (február)
To, čo konzumujete po vašom tréningu, je rovnako dôležité ako to, čo jete pred ním a počas neho. A neplatí to len pre mužov. Správna potréningová výživa pomáha zefektívňovať cvičenie aj ženám.

Prečítať celý článok »

3. | Čo o vašom zdraví hovorí pomer pásu k bedrám? (október)
Väčšinou, keď sa niekto baví o pomere pásu k bedrám, tak ide o otázku atraktívnosti. Niektorí ľudia si však ani neuvedomujú, že tento pomer môže byť aj zrkadlom toho, v akom stave je ich telo po zdravotnej stránke.

Prečítať celý článok »

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
pat-sposobov-ako-si-mozete-zefektivnit-cvicenie-klukovPäť spôsobov, ako si môžete zefektívniť cvičenie kľukov ake-su-necakane-symptomy-depresie-u-zienAké sú nečakané symptómy depresie u žien? ako-zacat-svoj-prvy-treningovy-program-domaAko začať svoj prvý tréningový program doma? co-je-to-cbd-olej-a-je-pre-vas-dobryČo je to CBD olej a je pre vás dobrý?pat-dovodov-preco-by-ste-mali-zacat-chodit-na-spinningPäť dôvodov, prečo by ste mali začať chodiť na spinning
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist