SlovakFitness.sk

Pre ženy 09. 03. 2019

Využite kopec na skvelý HIIT tréning

ikonka
Dámy, chcete si vybudovať silnejšie a krajšie nohy? Potom sa poobzerajte po okolí a zistite, či máte k dispozícii pekný kopček. Prečo? Pretože vám prinášame efektívny tréning, ktorý využijete práve na kopci.

Pôjde o vysoko intenzívny intervalový tréning, známy aj pod skratkou HIIT, ktorý vám nie len pomôže vybudovať skvelé nohy, ale zároveň podporí spaľovanie tukov a budovanie kondície.

Kopec spôsobí, že vaše svaly budú musieť pracovať dvakrát tvrdšie. Tým zvýšia váš potenciál pálenia tukov a cvičenie sa stane efektívnejšie. Navyše, nepotrebujete pri ňom ani žiadne náčinie. Stačí len ten kopček.

Tréning je veľmi jednoduchý a ľahko zapamätateľný. Pozostáva len zo štyroch cvikov, ktoré budete vykonávať kruhovým spôsobom – urobíte prvý cvik, potom druhý, tretí a posledný štvrtý. Následne si dáte prestávku a takýto kruh ešte zopakujete trikrát. Dokopy teda každý cvik absolvujete štyrikrát.

O aké cviky pôjde? Šprinty do kopca, výskoky z drepu do kopca, výpady do kopca, medvedie plazenie (bear crawl) do kopca. Pri šprintoch je dôležité bežať čo najrýchlejšie môžete. Pri drepoch by mali nohy vytvárať v kolenách pravý uhol. Využívajte pri výskoku aj švih rúk.

Koľko opakovaní máte urobiť z každého cviku? Koľko zvládnete. Nemáte dané žiadne počty opakovaní ani čas vykonávania. Jednoducho každý cvik robíte od spodku kopca až po vrchol. Následne kráčaním zídete dole a prejdete na ďalší cvik.

Tento tréning nie je optimálny pre začiatočníčky a aj pokročilé cvičenkine budú po ňom pociťovať pálenie v nohách. Je poriadnou výzvou, ale prinesie vám aj želané ovocie. Nerobte ho viac, ako 2 až 3-krát týždenne. Ak je kopec príliš veľký, môžete si cieľ posunúť nižšie tak, aby bol tréning stále výzvou.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
vybudujte-si-pevne-a-silne-ramena-tymto-treningomVybudujte si pevné a silné ramená týmto tréningomkokosovy-olej-vas-moze-okraslit-ako-vyskusajte-tieto-tipyKokosový olej vás môže okrášliť. Ako? Vyskúšajte tieto tipystyri-cviky-ktore-by-mala-robit-kazda-silna-zenaŠtyri cviky, ktoré by mala robiť každá silná ženasest-malo-znamych-kozmetickych-ucinkov-kavyŠesť málo známych kozmetických účinkov kávynajlepsie-cvicenia-pre-zeny-ktore-chcu-schudnutNajlepšie cvičenia pre ženy, ktoré chcú schudnúť
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist