Pre ženy 09. 03. 2019

Využite kopec na skvelý HIIT tréning

ikonka
Dámy, chcete si vybudovať silnejšie a krajšie nohy? Potom sa poobzerajte po okolí a zistite, či máte k dispozícii pekný kopček. Prečo? Pretože vám prinášame efektívny tréning, ktorý využijete práve na kopci.

Pôjde o vysoko intenzívny intervalový tréning, známy aj pod skratkou HIIT, ktorý vám nie len pomôže vybudovať skvelé nohy, ale zároveň podporí spaľovanie tukov a budovanie kondície.

Kopec spôsobí, že vaše svaly budú musieť pracovať dvakrát tvrdšie. Tým zvýšia váš potenciál pálenia tukov a cvičenie sa stane efektívnejšie. Navyše, nepotrebujete pri ňom ani žiadne náčinie. Stačí len ten kopček.

Tréning je veľmi jednoduchý a ľahko zapamätateľný. Pozostáva len zo štyroch cvikov, ktoré budete vykonávať kruhovým spôsobom – urobíte prvý cvik, potom druhý, tretí a posledný štvrtý. Následne si dáte prestávku a takýto kruh ešte zopakujete trikrát. Dokopy teda každý cvik absolvujete štyrikrát.

O aké cviky pôjde? Šprinty do kopca, výskoky z drepu do kopca, výpady do kopca, medvedie plazenie (bear crawl) do kopca. Pri šprintoch je dôležité bežať čo najrýchlejšie môžete. Pri drepoch by mali nohy vytvárať v kolenách pravý uhol. Využívajte pri výskoku aj švih rúk.

Koľko opakovaní máte urobiť z každého cviku? Koľko zvládnete. Nemáte dané žiadne počty opakovaní ani čas vykonávania. Jednoducho každý cvik robíte od spodku kopca až po vrchol. Následne kráčaním zídete dole a prejdete na ďalší cvik.

Tento tréning nie je optimálny pre začiatočníčky a aj pokročilé cvičenkine budú po ňom pociťovať pálenie v nohách. Je poriadnou výzvou, ale prinesie vám aj želané ovocie. Nerobte ho viac, ako 2 až 3-krát týždenne. Ak je kopec príliš veľký, môžete si cieľ posunúť nižšie tak, aby bol tréning stále výzvou.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist