Novinka na webe:  Sprievodca výberom tréningového plánu »
( v hlavnom menu nájdete medzi Užitočnými nástrojmi / Nástrojmi )
Výživa 28. 05. 2019

Porazte deň podvádzania s týmito tipmi

ikonka
Či už úmyselne alebo nechtiac, raz za čas každý z nás zažije deň, kedy bude podvádzať vo svojej diéte. Netreba z toho robiť katastrofu a brať to ako súčasť procesu. Ako však čo najlepšie takýto deň prežierania vykompenzovať?

Možno vás k tomu donútili neutíchajúce chúťky po týždňoch tvrdej diéty, možno ste si deň podvádzania naplánovali ako snahu udržať sa mentálne v dobrej kondícii pred poslednou fázou vášho chudnutia. Jeho následky môžete obmedziť tým, že sa a druhý deň vrátite späť na tú správnu koľaj. Pomôžu vám aj tieto tipy:

1. Už ten deň neriešte
Ak ste včera zlyhali, tak to už neriešte. Nie je dôležité zaoberať sa minulosťou, pretože ju už nezmeníme. Zabudnite na svoj prešľap a nastavte sa na prítomnosť. Myslíte pozitívne, myslíte na svoj cieľ a robte teraz kroky, ktoré vás k nemu dovedú. Ak vás pocity viny nemotivujú k väčšej snahe, tak na ne tiež zabudnite. Nepreceňujte svoje zlyhanie. Berte ho ako cennú lekciu a odrazte sa od neho ďalej. Pamätajte – váš prístup je dôležitý.

2. Absolvujte tvrdý posilňovací tréning
Nezáleží na tom, koľko kalórií ste v deň podvádzania prijali. Už sa stalo. Už ste ich prijali. Teraz je dôležité, aby ste tento príjem vykompenzovali tvrdším tréningom ako zvyčajne. Využite tie kalórie, ten glykogén na to, aby ste absolvovali intenzívny tréning. Prestávky medzi sériami udržujte krátke a držte sa viackĺbových cvikov, aby ste aj viac podporili spaľovanie tukov. Dobré je absolvovať tréning s veľkým počtom sérií – 20 až 30 – a ideálne precvičiť celé telo.

3. Absolvujte vysoko intenzívne intervalové kardio
Po dni podvádzania máte dostatok glykogénu, a preto ho treba využiť aj na vysoko intenzívne intervalové kardio, aby sme dostali čo najviac cukrov preč z vášho tela. Nemusíte tomu venovať viac ako 20 minút. Päť minút sa pripravujte v ľahšej intenzite a potom absolvujte napríklad 10-15 intervalov 20-30 sekúnd maximálnej snahy s 30-40 sekundami oddychu alebo práce v minimálnej intenzite.

4. Znovu sa vráťte k svojej diéte
Najdôležitejšie po dni podvádzania je to, čo urobíte ďalej vo svojej strave. Nedajte sa zlomiť a nepodvádzajte aj druhý deň po sebe. Z toho by ste už nemuseli vyjsť bez ujmy. Okamžite sa vráťte k vašej diéte, s počiatku to možno nebude to, čo budete chcieť, ale verte, že je to to najľahšie a najlepšie riešenie, ak skutočne chcete dosiahnuť svoj cieľ. Nech sa deje, čo sa deje, prekonajte ten mentálny odpor a vyplatí sa vám to.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist