Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Kulturistika 06. 11. 2019

Tréning kulturistu XXX. – Luke Sandoe a hrudník s ramenami

ikonka
V okrúhlej 30. časti seriálu o tréningoch kulturistov sa pozrieme na jedného z pretekárov, ktorí sú vo svojej súťažnej kariére na vzostupe. Pozrieme sa, ako trénuje hrudník a ramená Luke Sandoe.

Toto meno nemusí byť až také žiarivé, ale ide o nádejného kulturistu z Veľkej Británie, ktorý sa stal profesionálom v roku 2016 a už sa dokázal zviditeľniť výborným tretím miestom na Arnold Classic 2019.

Jeho najobľúbenejším cvikom je mŕtvy ťah, ale o tom dnes reč nebude. Už len z toho je však možné predpokladať, že Sandoe bude mať rád tvrdý tréning. A je tomu skutočne tak. Aj hrudník a ramená precvičuje s ťažkými váhami.

Článok pokračuje pod reklamou


A hoci Sandoe rád využíva aj prerušované či zhadzované série, predkladaný tréning zahŕňa len jednoduché priame série. Pochádza z októbra 2014, kedy bol len na svojej ceste stať sa profíkom. Trvá asi 45 minút a je skutočne intenzívny.

Hrudník precvičí troma cvikmi, pričom každý cvičí v 3 až 4 zahrievacích sériách, po ktorých prídu na rad pracovné, „ostré“ série. V nich využíva aj intenzifikačné techniky, ako sú vynútené opakovania a neúplné opakovania.

Ramená zasiahne piatimi cvikmi, pričom tri vykoná v priamych sériách a dva spojí do jednej supersérie. Pri pohľade na tréning vám bude jasné, prečo sú ramená jeho silnou stránkou.

Luke Sandoe: Hrudník a ramená
Cvik Série Opakovania
Rozpažovanie na stroji 3-4 zahrievacie
1 ostrá*
10-12
Tlaky s veľkou činkou na čikmej lavici 3-4 zahrievacie
1 ostrá
8-10
Tlaky na stroji Hammer Strength 3-4 zahrievacie
1 ostrá**
8-10
Rozpažovanie s jednoručkami na šikmej lavici 3 12-15
Superséria:
Zapažovanie na stroji
Naťahovanie gumového expanderu
3
20
do zlyhania
Upažovania s jednoručkami 4 10-12
Armádne tlaky (na smithovom stroji) ***  
* - na konci série vynútené opakovania a pri poslednom 20-sekundové statické podržanie činky a následne 20-sekundové znižovanie činky
** - po zlyhaní ešte 5 neúplných opakovaní
*** - pyramídou zvyšuje váhu, až pokým nedokáže urobiť 6 opakovaní



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist