Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Zdravie 15. 11. 2019

Posilnite si zdravie máčaním nôh v teplej vode

ikonka
Aj studená, aj teplá voda sa využívajú ako liečebné terapie. Pokiaľ ide o teplú vodu, môžete si dať kúpeľ, sprchu alebo len namočiť do nej chodidlá, čo je veľmi pohodlné a napriek tomu aj zdraviu prospešné.

Stačí vám lavór alebo malá vanička a môžete si aj na pohodlnom gauči pred obľúbeným televíznym programom vychutnať relax, ktorý vám navyše pomáha aj týmito spôsobmi:

1. Zlepšuje cirkuláciu krvi – najväčším benefitom je, že teplá voda zlepšuje cirkuláciu krvi. To prispieva k zdravšiemu srdcu. Má to podobný účinok ako ľahší kardio tréning.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Pomáha k lepšiemu spánku – uvoľnite si telo a myseľ natoľko, že sa vám bude ľahšie zaspávať.

3. Predchádza cukrovke – pravidelné namáčanie nôh do teplej vody znižuje hladinu glukózy a cukrov v krvi, ktoré sú hlavnými príčinami cukrovky.

4. Prečisťuje kožu – póry v koži sa otvárajú pri máčaní v teplej vode, ktorá následne prečistí kožu od olejov a špiny.

5. Znižuje symptómy nádchy a chrípky – teplá voda dokáže uvoľňovať hlieny v hrdle. S nosom pomôže, keď bude voda skombinovaná s Eukaliptusovým olejom. Dôležité však je, aby bola taká teplá, že sa z nej bude ešte trošku pariť.

6. Uvoľňuje svaly – pre športovcov sa máčanie nôh v teplej vode hodí preto, lebo pomáha uvoľňovať svaly a zefektívňovať tak regeneráciu pred ďalším tréningom.

7. Znižuje mentálne vyčerpanie – jednou z hlavných príčin mentálneho vyčerpania je stres. Ten sa znižuje aj tým, že si chodidlá namočíte do teplej vody.

8. Zľahčuje migrénu – teplá voda zníži bolesti vyplývajúce z migrény, pretože celé telo, vrátane mozgu, sa uvoľnia.

9. Pomáha pri artritíde – ľudia, ktorí chcú zmierniť bolesť z artritídy, by si mohli chodidlá namočiť do teplej vody s čiernym korením, škoricou a šafranom tibetským.

zdroj: DrHealthBenefits


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist