Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Výživa 10. 12. 2019

Ľahká desiata či olovrant? Tieto jedlá majú menej ako 100 kalórií

ikonka
Medzi raňajkami a obedom alebo medzi obedom a večerom sa nájdu obdobia, keď nás premôže hlad. Prečo si na desiatu alebo olovrant nepripraviť niečo, čo bude chutné a zároveň nekalorické?

Prinášame vám niekoľko možností ľahkých pokrmov, ktoré môžete využiť v čase desiaty alebo olovrantu, alebo kedykoľvek dostanete chuť na niečo drobné. Ani jedno z uvedených jedál pritom nemá viac ako 100 kalórií a sú určite zdravšie ako chipsy, napolitánky či rôzne sušienky.

1. Čokoládový puding
Namiesto čokolády alebo sladkostí môžete zvoliť alternatívu čokoládového pudingu. Polovica šálky má menej ako 100 kalórií, menej ako gram tuku a dosť bielkovín na to, aby vás toto jedlo uspokojilo. Navyše, potešíte ním aj chuťové poháriky. Nehovoriac o tom, že môžete ľahko obmieňať aj iné príchute.

2. Pukance
Ak máte skôr chuť na niečo slané, potom si urobte pukance. Nie však tie mikrovlnkové. Pukance nemajú veľa kalórií a dokážu byť aj pomerne objemné, takže potešia aj vaše oči.

3. Ryžový chlebík s mandľovým maslom
Ryžový chlebík je chrumkavý, ale jeho chuť nie je taká výrazná a rýchlo sa skonzumuje. Preto si ho môžete vylepšiť a stále sa zmestiť pod hranicu 100 kalórií – stačí pridať dve lyžičky mandľového masla a rozotrieť ho. Dodá chuť i zdravé tuky, ktoré vás lepšie zasýtia.

4. Dve vajcia s celozrnným toastom
Ďalšia alternatíva pre tých, ktorý by sa radšej priklonili k slanšej alternatíve. Urobte si dve vaječné bielka a dajte si ich na celozrnný chlebík alebo toast. Získate tak aj bielkoviny, aj kvalitné sacharidy. Ako alternatívu môžete využiť jedno celé varené vajce zajedané s celozrnným toastom.

5. Tvaroh s ovocím
70 gramov nízkotučného tvarohu nemá ani 50 kalórií. Máte tak rezervu zruba ďalších 50 kalórií na to, aby ste si ho doplnili o trochu ovocia. Získate tým chutný pokrm s obsahom bielkovín i sacharidov. Z ovocia sú dobré voľby napríklad bobuľovité druhy, ktoré majú v sebe aj veľa antioxidantov.

6. Banánový smoothie
Ak vám vyhovuje svoju desiatu alebo olovrant vypiť, tak si môžete urobiť z banánu a mlieka alebo nízkotučného gréckeho jogurtu smoothie nápoj. Ak využijete jogurt, pridajte aj kocku ľadu, aby mal nápoj lepšiu konzistenciu.

7. Orechy
Ak nemáte čas na prípravu žiadneho pokrmu, potom bude pre vás najľahším rozhodnutím hrsť orechov, ktoré si len vysypete z obalu na dlaň. Vhodné sú vlašské orechy, kešu, mandle či pistácie. Sú zdravé, chutné a človeka zasýtia. Pozor si však musíte dať na veľkosť porcie, pretože sú kalorické.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist