Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 11. 01. 2020

Intervalový tréning, ktorým si za 10 minút podporíte kondíciu i chudnutie

ikonka
Aby ste udržali svoju kondíciu na vysokej úrovni, aby ste precvičili celé telo a aby ste podporili proces chudnutia, nepotrebujete tráviť v posilňovni hodiny. Aj 10 minút postačí, aby ste zažili efektívny tréning. A nemusíte ho robiť len v posilňovni.

Prinášame vám tréning, ktorý absolvujete skutočne rýchlo. Jeho efektívnosť zaručuje vysoká intenzita, o ktorú sa postarajú intervaly tvrdej práce striedajúce sa s krátkymi intervalmi oddychu. Tréning pritom pozostáva z cvikov, ktoré môžete vykonávať hocikde, aj doma.

Tento vysoko intenzívny intervalový tréning (HIIT) pozostáva z piatich cvikov, ktoré budete robiť v dvoch sériách po sebe. Po odcvičení dvoch sérií jedného cviku prejdete na dve série ďalšieho a takto prejdete každý cvik.

Jedna séria pozostáva z 20-sekundového intervalu cvičenia s maximálnym nasadením, pri ktorom sa snažíte urobiť čo najviac opakovaní, a následným 10 sekundovým obdobím oddychu. Keď takto precvičíte všetkých 5 cvikov, budete mať za sebou 5 minút tréningu.

Pokročilé cvičenkine to všetko zopakujú ešte raz. Môžu si dať aj minútu prestávku medzi dvoma okruhmi, ak vám nevadí, že si tréning natiahnete z 10 na 11 minút :-) Táto intenzita vám dá zabrať, ale stojí to za to.

Určite už netrpezlivo čakáte, o aké cviky pôjde. Všetko sú to jednoduché a známe cviky: drepy s výskokom, kľuky, výpady s výskokom, skracovačky, angličáky (burpees).

Cvičenkine, ktoré nie sú na takej dobrej kondičnej úrovni, môžu na začiatok vynechať výskoky u drepov a výpadov. Aj tak vám tie cviky dajú zabrať. Ak by ste nezvládali ani angličáky, môžete ich nahradiť menej náročným horolezcom (mountain climber). Uistite sa však, že postupne budete do cvičenia zaraďovať predpísané cviky.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist