Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 21. 03. 2020

Tieto cviky vám pomôžu spáliť tuk na brušku

ikonka
Tuková vrstva na bruchu sa zdá byť tvrdohlavá. Nech robíte čo robíte, ubúda z nej veľmi pomaly. Často to vedie k väčšiemu množstvu skracovačiek či dvíhaní nôh. To vám však až tak veľmi nepomôže.

Hoci by ste to na ne nepovedali, týchto päť cvikov je efektívnejších pre spaľovanie tuku na brušku ako skracovačky, hoci brucho nemusí byť ich prioritnou partiou:

1. Doska
Prehľad začneme jediným cvikom, ktorý sa na prvý pohľad zdá ako stvorený pre brucho. Doska vám posilní celý stred tela. A hoci je to statický cvik, pri ktorom sa nehýbete, telo zaťažuje tak, že vám pomôže aj k páleniu tukov.

2. Mŕtve ťahy
Keď si pomyslíte na tréning brucha, zrejme vám neprídu na um mŕtve ťahy. Tento cvik je však veľmi efektívny pre spaľovanie tukov, pretože sa do cvičenia zapája veľa svalov. Posilňuje pritom najmä nohy a stred tela. Dôležité je dbať na techniku prevedenia.

3. Drepy
Ak ste od nich upustili, mali by ste sa k nim vrátiť. Drepy sú jednoduchým cvikom, ktorý robíme od malička. Sú však dôležité a to nie len pre rozvoj spodnej časti tela. Sú také náročné, že vám pomôžu budovať aj lepšiu kondíciu a páliť tuky. Ak chcete, aby boli pre chudnutie ešte efektívnejšie, vyskúšajte ich verziu s výskokom.

4. Horolezec (Moutain Climbers)
Tento cvik si vyžiada viac snahy ako ostatné, ale výsledky stoja za to, pretože je istou cestou k tomu, aby sa vaše srdce rozbúchalo a aby ste spálili viac kalórií. Zaťaží pritom aj vaše brušné svaly, ramená a nohy. Čím vyššiu intenzitu cvičenia chcete, tým rýchlejšie striedajte nohy pri vykonávaní cviku.

5. Wall Sit
Zoznam sme začali statickým cvikom a jedným ho aj ukončíme. Oprite sa v drepe o stenu a vydržte v tejto pozícii najdlhšie, ako viete. Zaťažíte najmä spodnú časť tela a brucho takým spôsobom, ktorý je pre ne nezvyčajný. Preto, hoci cvik vyzerá jednoducho, nebude – minimálne spočiatku – práve najľahší. Prinesie však výsledky.

Pre najlepší účinok týchto cvikov odporúčame vyskladať si z nich vysoko intenzívny intervalový tréning, ktorý vie byť efektívny aj za krátky čas cvičenia. Ak vám intervaly nesedia, cvičte tieto cviky aspoň v toľkých opakovaniach, aby ste prišli k bodu, keď už ich nezvládate vykonávať korektne. A prestávky medzi cvikmi obmedzujte na 30 sekúnd.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist