Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Kulturistika 16. 09. 2020

Tréning legendy XXXVII. – Gunter Schlierkamp a hrudník s chrbtom

ikonka
V jednej z prvých častí nášho už etablovaného seriálu o tréningoch kulturistických legiend sme sa už venovali aj tréningu výstavnej partie Guntera Schlierkampa, ktorou boli bicepsy. Dnes sa pozrieme na to, ako tento nemecký borec precvičoval hrudník a chrbát.

Schlierkamp cvičil každú svalovú partiu raz týždenne, pričom prvé dva dni týždenného rozpisu patrili práve trupu. V pondelok začínal chrbtom a v utorok naň nadviazal hrudníkom, ku ktorému typicky priradzoval aj lýtka a brucho.

Jeho tréningy neboli komplikované a niesli sa v znamení priamych sérií. Z každého cviku robil typicky štyri série. V prípade chrbta to bola pravde v štyroch z piatich cvikov. Ten posledný absolvoval len v troch sériách.

Sťahovanie hornej kladky k hrudníku, príťahy jednou rukou na stroji Hammer Strength, príťahy jednoručky v predklone a príťahy zhora na stroji Hammer Strenght robil v 8-12 opakovaniach. Posledný cvik, hyperextenzie, v 10-12 opakovaniach.

Pri hrudníku precvičil štyri cviky v štyroch sériách. Tlaky na šikmej lavici, tradičný benčpres a tlaky na stroji Hammer Strength robil v 5-10 opakovaniach, rozpažovanie na šikmej lavici v 8-12 opakovaniach.

Tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Sťahovanie hornej kladky k hrudníku 4 8-12
Príťahy jednou rukou na stroji Hammer Strength 4 8-12
Príťahy jednoručky v predklone 4 8-12
Príťahy zhora na stroji Hammer Strenght 4 8-12
Hyperextenzie 3 10-12


Tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Tlaky na šikmej lavici 4 5-10
Benčpres 4 5-10
Tlaky na stroji Hammer Strength 4 5-10
Rozpažovanie na šikmej lavici 4 8-12

Pozri aj: Tréning legendy IV. – Gunter Schlierkamp a bicepsy


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist