Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Výživa 29. 09. 2020

Slepačia polievka: Dôvody, prečo si ju musíte obľúbiť

ikonka
Slepačia polievka bola stálicou v kuchyni našich starých mám. Kým u nás v súčasnosti ide trochu do úzadia, v zahraničí znova objavujú jej čaro. Prečo by mala byť pravidelnou súčasťou vašej stravy?

Slepačia polievka alebo aj samotný slepačí vývar ponúka množstvo výhod. Všetci asi dobre vieme, že nás pomáha chrániť pred chorobami. To však je len jedna z výhod polievky, ktorá obsahuje cenné živiny, vrátane bielkovín, draslíka, vápnika či fosforu.

Tu je rovno sedem dôvodov, prečo by ste si ju mali znovu obľúbiť:

1. Podporuje imunitný systém – začneme tým najznámejším faktom. Pre jej vysoký obsah minerálov a vitamínov by sa slepačia polievka mohla pokojne zaradiť aj medzi superjedlá. Posilňuje váš imunitný systém, lieči a znižuje riziko ochorení.

2. Pomáha vášmu žalúdku – pravidelná konzumácia slepačej polievky je spojená s lepším stavom tráviaceho systému. Pomáha najmä ľuďom, ktorých trápi syndróm deravého čreva. Pomáha znižovať chronickú hnačku, zápchy i intoleranciu na niektoré druhy jedál.

3. Chráni kĺby – podobne ako kĺbová výživa, aj slepačí vývar má v sebe glukosamín, ktorý sa dlho využíva pre riešenie problémov s kĺbmi. Na rozdiel od doplnkov výživy však ponúka aj iné živiny, ktoré znížia bolesť a zlepšia stav kĺbov.

4. Pomáha k lepšiemu spánku – výskumy zistili, že glycín, ktorý sa nachádza aj v slepačej polievke, vám môže pomôcť ku kvalitnejšiemu spánku a zároveň tak znížiť únavu počas dňa.

5. Dodá vám kolagén – jednou z prehliadaných silných stránok slepačej polievky je, že vám dodá kolegén a želatínu, ktorými si nie len posilnite kĺby a kosti, ale ktorými tiež zlepší pružnosť vašej pokožky.

6. Posilní kosti – na zlepšenie stavu kostí vplývajú minerály, ako sú fosfor, horčík a vápnik. Všetky tri nájdete práve v slepačom vývare.

7. Budete jesť zdravo – slepačia polievka obsahuje aj zeleninu a samá o sebe je zdravá. Slepačí vývar však možno použiť aj pri množstve iných, zdravých pokrmov, vrátane odlišných druhov polievok či rizota.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist