Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 10. 10. 2020

30-minútový tréning, ktorý dodá silu celému telu

ikonka
Chcete si vybudovať silnejšiu a chudšiu postavu? Prinášame vám tréning, ktorý precvičí celé telo od hlavy až po päty len za 30 minút. Nepotrebujete pritom na cvičenie žiadne špeciálne pomôcky a je vhodný pre rôzne kondičné úrovne.

Tento tréning sa dá vykonávať skoro všade. Nemusíte ísť do posilňovne, môžete ho cvičiť doma, vonku a s trochou improvizácie aj v izbe na hoteli. Využíva len vlastnú váhu tela a záťaž, ktorou môžu byť jednoručky, veľká činka, kettlebell či vrece s pieskom.

Celý tréning je rozdelený do troch fáz. Prvá funguje rovno aj ako zahrievanie a trvá 5 minút. Počas nej budete dokola vykonávať výborný cvik turecký vztyk, alebo v angličtine „turkish get up“. Precvičí vám celé telo, popracuje na vašej koordinácii i flexibilite.



Ruky striedajte po každých piatich opakovaniach. Ak päť minút uplynulo a pri druhej ruke vám zostávajú docvičiť napríklad dve opakovania, tak ich docvičte do piatich, aby ste v súčte každou stranou urobili rovnaký počet opakovaní.

Druhá fáza sa týka dolnej časti tela. Postupne urobíte bez prestávky mŕtve ťahy, výpady a čelné drepy. Každý cvik treba vykonať v 10 opakovaniach a po poslednom si dať pauzu 60 sekúnd. Následne sa celá táto gigantická séria zopakuje ešte trikrát.

Rovnakým spôsobom sa odcvičí aj posledná fáza tréningu, ktorá je už zameraná na hornú časť tela. Postupne sa precvičia cviky premiestnenie a nadhod (typicky s veľkou činkou, ale dá sa aj s jednoručkami či kettlebellom), kľuky a skracovačky.

30-minútový tréning celého tela
Cvik Série Opakovania
Turecký vztyk 1 5 minút
Gigantická séria
Mŕtve ťahy
Výpady
Čelné drepy
4
10
10
10
Gigantická séria
Premiestnenie a nadhod
Kľuky
Skracovačky
4
10
10
10



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist