Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 19. 11. 2020

Ako sa udržiava vo forme známy herec Idris Elba?

ikonka
Idris Elba je známy britský herec, producent a hudobník, ktorý už bol za svoje umenie ovenčený aj cenami. Keď v niektorej zo svojich filmových rolí odhalí hornú časť tela, musí byť každému zrejmé, že rád navštevuje aj posilňovňu.

Londýnsky rodák, ktorý vám môže byť známy zo seriálov Dangerfield, The Wire či Luther, ako aj filmov 28 týždňov, Americký gangster, Maturitný ples, Parchanti, Ghost Rider 2, Star Trek: Do neznáma či celej série Thor, berie cvičenie za súčasť svojho života. Vy sa teraz môžete inšpirovať tým, ako k nemu pristupuje.

Elba sa fyzickým aktivitám počas týždňa venuje často, pričom jeho tréningom nechýba pestrosť. Príkladom môže byť tento vzorový týždeň, ktorý zahŕňa dva kardio tréningy, jeden silový tréning založený na cvičení s vlastnou váhou tela, jeden silový tréning s využitím činiek a nakoniec aj tréning kickboxu. Víkend venuje odpočinku.

V pondelok je priestor pre kalistenický tréning, pri ktorom sa snaží urobiť 100 opakovaní kľukov, „vzdušných“ drepov a dvíhaní nôh. Následne je cieľom urobiť 50 opakovaní zhybov, výpadov a kľukov na bradlách.

V utorok a vo štvrtok venuje 45 a často aj viac minút z rána behu.

Medzitým absolvuje v stredu tréning celého tela v posilňovni, ktorý je zložený z desiatich cvikov vykonávaných v troch sériách so širokým rozsahom opakovaní. Rozpis nájdete v tabuľke:

Idris Elba a tréning celého tela
Cvik Série Opakovania
Tlaky na lavičke s jednoručkami 3 10
Kľuky na bradlách 3 25
Arnoldove tlaky 3 10
Kľuky v pozícii strechy (tzv. pike push ups) 3 25
Mŕtve ťahy (s relatívne ľahkou váhou) 3 10
Zhyby 3 10
Bicepsové zdvihy s oporou v lakťoch 3 10
Tricepsové extenzie za hlavou 3 15
Skracovačky 3 15
Dvíhanie nôh 3 25

Kickbox prichádza na rad v piatok a je zložený z piatich cvičení, ktoré vykonáva väčšinou v piatich sériách. Jeho súčasťou je aj precvičovanie brušných svalov.

Idris Elba a tréning kickboxu
Cvik Série Opakovania
Vysoké a nízke kopy, ľahký sparring, kombinácie úderov a kopov 5 3 minúty
Rýchlostný tréning na boxovacej hruške 5 3 minúty
Tieňový box 5 3 minúty
Doska (tzv. plank) 3 1 minúta
Dvíhanie nôh 5 25 op.


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist