Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 05. 12. 2020

Rýchly kruhový tréning pre hornú časť tela

ikonka
Prinášame vám efektívny tréning hornej časti tela od Giny Harneyovej, ktorý zvládnete urobiť aj so zahriatím a vychladnutím do 30 minút. A nepotrebujete naň ani veľa náčinia.

Aby ste zvládli tento tréning, budete potrebovať len pár stredne ťažkých jednoručných činiek a odhodlanie. Niektoré cviky využijú pritom len váhu vášho vlastného tela.

Efektivitu tomuto krátkemu tréningu dodáva skutočnosť, že je založený na princípoch vysoko intenzívneho intervalového tréningu a kruhového tréningu.

Na úvod je dobré pripraviť sa na cvičenie zahriatím, ktoré by malo trvať asi 5 minút a ktoré predstavuje kardio v miernej intenzite, ako je napríklad skákanie cez švihadlo, beh či rotoped. Vďaka tomu sa zvýši srdcový tep a vaše svaly budú teplejšie a pripravené na záťaž.

Samotný tréning je zložený z dvoch okruhov. V prvom odcvičíte po sebe tlaky nad hlavu, tricepsový kickback a tlaky v ľahu. Pri každom cviku robíte 12 opakovaní. Tento okruh absolvujete trikrát po sebe bez prestávky.

Následne príde čas na vydýchnutie si pomocou prestávky trvajúcej 30-60 sekúnd. Následne si zľahka zabehnite – alebo vykonajte inú kardio aktivitu (napr. skákanie cez švihadlo, rotoped) – v trvaní 90 sekúnd.

Potom prichádza čas na druhý okruh, ktorý tiež pozostáva z troch cvikov, ktoré budete robiť po sebe bez prestávky tak, aby ste každý vykonali trikrát. Postupne urobíte 12 opakovaní na každej strane bočnej dosky s upažovaním, 15 opakovaní kľukov a 15 opakovaní tricepsových kľukov.

Následne sa chvíľku venujte vychladnutiu a strečingu. Tréning máte za sebou.

Tréning hornej časti tela
Cvik Série Opakovania
Prvý okruh
Tlaky v stoji nad hlavu 3 12
Tricepsový kickback 12
Tlaky v ľahu na hrudník 12
Druhý okruh
Bočná doska s upažovaním 3 12 na každej strane
Kľuky 15
Tricepsové kľuky 15


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist