Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Výživa 26. 07. 2016

Letný jedálniček na vyrysovanie

ikonka
Dnes si konečne predstavíme jedálniček, ktorý je vhodný na spálenie posledných vrstiev tuku a letné „dorysovanie“ tela. Nie je z našej dielne, ale inšpiráciou bol jedálniček amerického fitness modela Jakea Kelbrantsa.

Dnes vám predstavíme jeho konkrétny denný výživový plán, a tak už nebudete musieť špekulovať a lámať si hlavu nad skladbou vášho vlastného plánu. To, že funguje, dokumentuje aj Jakeova forma.

Jeho jedálniček skutočne nie je náročný a pozostáva z jedál, ktoré vám dodajú všetko potrebné na to, aby ste si udržali čo najviac svalovej hmoty a zbavili si čo najväčšieho množstva tukov. Navyše, všetko sú to jedlá ľahké na prípravu, a tak nemusíte byť ani priveľmi zruční v kuchyni.

Diéta je jednoduchá a my vám ju prinesieme v prehľadnej tabuľke, kde uvidíte tri alternatívy pre tri váhové skupiny. Nie každý totiž váži presne 90 kilogramov a nároky na ťažších borcov sú väčšieho ako na tých ľahších.

Diétny plán Jake Kelbrantsa
  do 80 kg 80 - 100 kg nad 100 kg
JEDLO Č. 1      
Vaječné bielky 8 10 12
Zeleninový mix 1 šálka 1,5 šálky 2 šálky
Ovsená kaša 0,5 šálky 0,75 šálky 1 šálka
JEDLO Č. 2      
Srvátkový proteín 40 g 50 g 60 g
Mandle 28 g 42 g 56 g
JEDLO Č. 3      
Kuracie prsia 1 prso 1,5 prsa 2 prsia
Hlávkový šalát (s ľahkým dresingom) 1 veľký tanier 1 veľký tanier 1 veľký tanier
Sladký zemiak 100 g 100 g 100 g
JEDLO Č. 4      
Nízkotučný cottage cheese 1 šálka 1,5 šálky 2 šálky
Bobuľovité plody (čučoriedky, maliny, jahody) 0,5 šálky 0,75 šálky 1 šálka
Rybí olej (1000mg kapsule) 4 kapsule 5 kapsúl 6 kapsúl
POTRÉNINGOVÝ NÁPOJ      
Srvátkový proteín 40 g 50 g 60 g
Nejaký druh cukru vhodný po tréningu (maltodextrín, glukóza) 40-60 g    
JEDLO Č. 5      
Chudé hovädzie mäso alebo rybie filé 100 g 150 g 200 g
Naparená zelenina (brokolica, papričky) 2 šálky 3 šálky 4 šálky
Biela alebo hnedá ryža (vážená už ako uvarená) 0,5 šálky 0,75 šálky 1 šálka


Či si jedálniček osvojíte alebo sa ním inšpirujete, nezabudnite popri jedlách prijímať aj dostatok tekutín. O tom, že voda má veľký význam pre zdravie sme už písali niekoľkokrát.

Článok bol pôvodne vydaný 19.7.2013.

Letný režim so „zabudnutými“ článkami končí 31. augusta. Potom prídu opäť na rad úplne nové články.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist