SlovakFitness.sk

Výživa 26. 07. 2016

Letný jedálniček na vyrysovanie

ikonka
Dnes si konečne predstavíme jedálniček, ktorý je vhodný na spálenie posledných vrstiev tuku a letné „dorysovanie“ tela. Nie je z našej dielne, ale inšpiráciou bol jedálniček amerického fitness modela Jakea Kelbrantsa.

Dnes vám predstavíme jeho konkrétny denný výživový plán, a tak už nebudete musieť špekulovať a lámať si hlavu nad skladbou vášho vlastného plánu. To, že funguje, dokumentuje aj Jakeova forma.

Jeho jedálniček skutočne nie je náročný a pozostáva z jedál, ktoré vám dodajú všetko potrebné na to, aby ste si udržali čo najviac svalovej hmoty a zbavili si čo najväčšieho množstva tukov. Navyše, všetko sú to jedlá ľahké na prípravu, a tak nemusíte byť ani priveľmi zruční v kuchyni.

Diéta je jednoduchá a my vám ju prinesieme v prehľadnej tabuľke, kde uvidíte tri alternatívy pre tri váhové skupiny. Nie každý totiž váži presne 90 kilogramov a nároky na ťažších borcov sú väčšieho ako na tých ľahších.

Diétny plán Jake Kelbrantsa
  do 80 kg 80 - 100 kg nad 100 kg
JEDLO Č. 1      
Vaječné bielky 8 10 12
Zeleninový mix 1 šálka 1,5 šálky 2 šálky
Ovsená kaša 0,5 šálky 0,75 šálky 1 šálka
JEDLO Č. 2      
Srvátkový proteín 40 g 50 g 60 g
Mandle 28 g 42 g 56 g
JEDLO Č. 3      
Kuracie prsia 1 prso 1,5 prsa 2 prsia
Hlávkový šalát (s ľahkým dresingom) 1 veľký tanier 1 veľký tanier 1 veľký tanier
Sladký zemiak 100 g 100 g 100 g
JEDLO Č. 4      
Nízkotučný cottage cheese 1 šálka 1,5 šálky 2 šálky
Bobuľovité plody (čučoriedky, maliny, jahody) 0,5 šálky 0,75 šálky 1 šálka
Rybí olej (1000mg kapsule) 4 kapsule 5 kapsúl 6 kapsúl
POTRÉNINGOVÝ NÁPOJ      
Srvátkový proteín 40 g 50 g 60 g
Nejaký druh cukru vhodný po tréningu (maltodextrín, glukóza) 40-60 g    
JEDLO Č. 5      
Chudé hovädzie mäso alebo rybie filé 100 g 150 g 200 g
Naparená zelenina (brokolica, papričky) 2 šálky 3 šálky 4 šálky
Biela alebo hnedá ryža (vážená už ako uvarená) 0,5 šálky 0,75 šálky 1 šálka


Či si jedálniček osvojíte alebo sa ním inšpirujete, nezabudnite popri jedlách prijímať aj dostatok tekutín. O tom, že voda má veľký význam pre zdravie sme už písali niekoľkokrát.

Článok bol pôvodne vydaný 19.7.2013.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
bylinkove-caje-ktore-urychlia-vasu-regeneraciuBylinkové čaje, ktoré urýchlia vašu regeneráciupreco-z-nizkotucnych-jedal-priberatePrečo z nízkotučných jedál priberáte?najlepsie-jedla-pre-zvysenie-koncentracieNajlepšie jedlá pre zvýšenie koncentrácie je-prijem-5-az-6-jedal-denne-lepsi-pre-palenie-tukovJe príjem 5 až 6 jedál denne lepší pre pálenie tukov?co-by-ste-mali-jest-po-treningu-ak-chcete-budovat-svaly-alebo-vytrvalostČo by ste mali jesť po tréningu, ak chcete budovať svaly alebo vytrvalosť?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist