Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Tréning celého tela, ktorý zvládnete cvičiť aj doma

Autorka: Lucka – 06. 03. 2021
ikonka
Nemáte prístup k posilňovni? Nemusíte mať obavy. Kvalitný tréning absolvujete aj doma. A ten aktuálny zvládne precvičiť celé vaše telo nie len bez väčších nárokov na miesto, ale aj čas. Všetko, čo potrebujete, je len pár jednoručných činiek.

Záleží to na vaše kondičnej úrovni, ale bežne žene postačia jednoručky s hmotnosťou 4 až 5 kilogramov. Tie by ste mali mať doma za každých okolností, pretože s nimi môžete precvičovať prakticky všetko a sú ľahko uskladniteľné.

V predkladanom tréningu precvičíte svaly celého tela kruhovým spôsobom. Znamená to, že budete cvičiť cvik po cviku bez prestávky, kým ich neodcvičíte všetky. Až potom bude nasledovať prestávka a celý okruh ešte trikrát. Každý cvik vykonajte s 10 opakovaniami.

Na začiatok začneme cvikom vhodným aj na rozohriatie – priťahovanie kolien krížom k hrudníku nasledované zakopnutím. Jednou nohou robte desať opakovaní a následne ich vykonajte aj druhou. Až potom prejdete na ďalší cvik.

Článok pokračuje pod reklamou

Tým sú tlaky nad hlavu v stoji. V počiatočnej polohe však dlane smerujú k sebe a po výtlaku pred vás. Dochádza tam teda aj k vytáčaniu rúk. Tretím cvikom sú kľuky. Ak ich nezvládnete urobiť 10, môžete skúsiť ľahšiu alternatívu na kolenách.

Ako štvrtý cvik prichádza na rad doska, pri ktorej budete striedavo priťahovať kolená k hrudníku. Každou nohou urobíte 10 opakovaní. Následne sa postavíte, predkloníte a urobíte 10 tricepsových „kickbackov“, po ktorých urobíte 10 príťahov. Na záver sa opriete chrbtom o stenu v pozícii drepu a vykonáte bicepsové zdvihy.

Kruhový tréning celého tela s párom jednoručiek
Cvik Opakovania
Príťahy kolena krížom k hrudníku v stoji s následným zakopnutím 10 každou nohou
Tlaky nad hlavu v stoji s vytáčaním rúk 10
Kľuky 10
Striedavé priťahovanie kolien krížom k hrudníku v pozícii dosky 10 každou nohou
Tricepsový kickback v predklone 10
Príťahy oboch jednoručiek v predklone 10
Bicepsové zdvihy v pozícii drepu s opretím o stenu 10
Zopakovať celý okruh 4-krát.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist