Reklama:
Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 

Zapoťte sa a schudnite: Tréning z bootcampu Pauline Nordin

Autorka: Lucka – 03. 04. 2021
ikonka
Zasekli ste sa v procese chudnutie a potrebujete veci trochu okoreniť. Hľadáte novú výzvu. aby ste si pomohli prekonať stagnáciu. Potom tu je pre vás tréning z bootcampu ikonickej Pauline Nordin, ktorý vám pomôže podporiť chudnutie. Pripravte sa však na to, že to nebude ľahké.

Tento tréning sa cvičí kruhovým spôsobom, takže pôjdete jeden cvik za druhým bez prestávky, prípadne len veľmi krátkej na vydýchanie alebo presun medzi tréningovými stanovišťami.

Tréning pozostáva prevažne z viackĺbových základných cvikov, ktorými stimulujete naraz viac svalových partií a pri ktorých cvičení taktiež spálite viac kalórií. Okrem chudnutia vám však tréning spevní svaly a pomôže budovať kondíciu športovca.

Nevyhnutnou pomôckou budú stopky, ktorými si budete merať čas cvičenia jednotlivých cvikov. Dnes už poslúži dobre aj mobilný telefón, na ktorom sa dajú využiť aj aplikácie so stopkami pre intervalový tréning.

Článok pokračuje pod reklamou

Veľmi dobre bude, ak budete cvičiť spolu s inou osobou, aby ste na seba dohliadli, aby ste sa motivovali a aby ste si spolu užili aj zábavu. Tréning sa dá vykonávať každý druhý deň, ale čím budete silnejšie, tým by ste mali zvýšiť váhu na činkách, aby bol pre vás naďalej výzvou. V neskorších fázach môžete ešte pridať na záver 2,5km beh.

Nebudeme vás už naťahovať, takto vyzerá skladba tréningu:

Streda
Cvik Čas / Opakovania
Mŕtve ťahy 4 min
Drepy 2 min
Tlaky s veľkou činkou v stoji 1 min
Francúzske tlaky 1 min
Kľuky 1 min
Dvíhanie nôh vo vise 1 min
Skracovačky 1 min
Kľuky na lavičke 1 min
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 2 min
Drepy 2 min
Mŕtve ťahy 4 min
Výpady s jednoručkami 1 min (každou nohou)
Zhyby do zlyhania
Dvíhanie nôh vo vise do zlyhania
Zhyby do zlyhania
Dvíhanie nôh vo vise do zlyhania
Zhyby do zlyhania
Dvíhanie nôh vo vise do zlyhania
Upažovanie s jednoručkami 1 min
Upažovanie s jednoručkami v predklone 1 min
Mŕtve ťahy 4 min
Mŕtve ťahy s vystretými nohami 1 min
Skracovačky 50
Kľuky 1 min
Drepy 3 min

zdroj: Fitness Rx For Women

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist